فرمانده سپاه ناحیه قوچان از پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان قوچانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۵۲۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
سرهنگ پاسدارعلی اصغر صوفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: از سال ۹۱ و با هدف اشتغال بسیجیان پرداخت تسهیلات اشتغالزائی و اقتصاد مقاومتی توسط سپاه پاسداران آغاز شد که در سال ۹۴، شش میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی و دو میلیارد و ۱۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغالزائی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کنترل های بسیاری زیادی برای جلوگیری از انحراف تسهیلات در حال انجام است، ادامه داد: باتوجه به ظرفیت های کم نظیر قوچان در حوزه کشاورزی و دامپروری، تلاش های بسیار خوبی در این عرصه در حال انجام است.

وی افزود: برخی افراد فکر نمی کردند که پرورش شترمرغ در قوچان امکان پذیر باشد، اما با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و همت بسیجیان، هم اکنون چندین واحد پرورش شترمرغ در این شهرستان در حال فعالیت می باشد.

جناب سرهنگ صوفی با بیان اینکه کشور می بایست به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کند، تصریح کرد: اقتصاد کشور یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و این موضوع در نامگذاری سال های اخیر به وضوح روشن است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه اجرای برجام با بهانه گیری ها و ایجاد مشکلاتی از سوی آمریکا روبرو شده است، تاکید کرد: با عملی نمودن اقتصاد مقاومتی می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل نمود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیکاری عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق است و بسیج به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات را حل نماید، بلکه می بایست تمام افراد جامعه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها