مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان بوشهر:
آیین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر امام حسن با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۸۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ دیروز به همت حوزه سیدالشهداء و هیئات مذهبی بخش امام حسن آیین سالگرد تدفین شهدای گمنام با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولین  بویژه جوانان و نوجوانان این شهر در جوار قبور مطهر شهدا برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان بوشهر در این مراسم گفت: فرهنگ جهاد برای امنیت، عزت، آسایش و سربلندی هر امتی خصوصاً امت اسلامی با آن تفکرات الهی و اعتقادات توحیدی بسیار حائز اهمیت است.

 حجت الاسلام ابراهیم تشکری با بیان اینکه زنده نگه داشتن این مکتب به زنده نگه داشتن ایثار و شهادت ارتباط دارد افزود:  کسانی که در جنگ نبودند اما در این مسیر تلاش می کنند پاسداران معنوی این انقلاب اند.

وی اظهار داشت: شهدای گمنام برای امنیت ، آسایش و حفظ دین خدا رفتند و نام ونشانی از خود بجای نگذاشتند .

تشکری با استناد به آیات نورانی قرآن کریم توضیح داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را خود خدا آغاز کرده است و چقدر زیبا در سوره آل عمران پروردگار این موضوع را ترسیم نموده و از مقام شهدا تقدیر کرده است.

این کارشناس مذهبی در این خصوص ادامه داد: پس از حضرت پروردگار اهلبیت (ع) همچون حضرت زینب (س) مروج ایثار و شهادت بودند تا جایی که او را از مدینه به شام تبعید کردند.

رزمنده دفاع مقدس در اهمیت روحیه ایثار و حماسه خاطرنشان ساخت: موشک های واقعی امروز ما همین شهدای گمنام اند ، آنهایی که امروز ترس در دل دشمن ایجاد کرده اند همین سردار سلیمانی ها هستند، دشمن امروز از همین روحیه می ترسد.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها