خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر اینکه هنوز مکانی برای کیلینیک سلامت شهرک فرهنگیان مشخص نشده است، گفت: اگر شورای شهر بهار برای حل این مشکل اقدامی نکنند این امکان را از درست خواهیم داد بنابراین باید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۸۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسن مرادی پناه امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: یکی از مواردی که نیاز جامعه بوده و باید بررسی شود بیماری ایدز است.

وی با اشاره به آمار و ارقام ارائه شده در این خصوص تصریح کرد: باید نسبت به ارائه آمار و ارقام حساسیت داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه روابط موضوع جنسی رو به افزایش است، اظهار داشت: کسانی که به عنوان گروه‌های مطرح در جامعه هستند باید با ارائه آموزش‌های لازم آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی متناسب را در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید هرکس نگهبان خانواده خود باشد، گفت: در بخش اجتماع مشکلات پیچیده ای را داریم و این نیازمند کنترل در جامعه است که مهمترین قشر آن خانواده است.

مرادی‌پناه خاطرنشان کرد: در رابطه با سلامت مسائلی که جامعه به آن مبتلا است، باید سازمان بهداشت و درمان برای پیشگیری از آن گام‌های بهتری را بردارد.

وی همچنیین یادآور شد: تقاضای بنده این است که به پدیده‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی بهتر نگاه کنیم و ببینیم چه مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر اینکه فعلاً مکانی برای کیلینیک سلامت شهرک فرهنگیان مشخص نشده است، اظهار داشت: اگر شورای شهر بهار برای حل این مشکل اقدامی نکنند این امکان را از درست خواهیم داد بنابراین باید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات