خبرهای داغ:
بیش‌ از 250 بسیجی خراسان‌جنوبی به قله 2 هزار و 800 متری شاسکوه شهرستان زیرکوه صعود کردند.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۶۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی تعدادی از بسیجیان، پیشکسوتان و پایوران سپاه انصارالرضا(ع) استان به مناسبت گرامی‌داشت ایام شعبانیه و روز پاسدار ارتفاع 2 هزار و 800 متری قله شاسکوه در شهرستان زیرکوه را صعود کردند.

مسؤول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حاشیه این صعود در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: این برنامه فرهنگی، ورزشی با هدف ارتقاء آمادگی‌های جسمانی و رزمی بسیجیان به منظور مقابله با شرارت‌های دشمنان استکبار جهانی برگزار شد.

غلامرضا دهنوی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی، ورزشی به مدت دو روز برگزار شد، تصریح کرد: بیش‌ از 250 نفر از بسیجیان استان در قالب تیم‌های ورزشی از تمام شهرستان‌ها و نواحی مقاومت استان در این برنامه حضور دارند.

وی گفت: هر یک از بسیجیان شرکت کننده در این برنامه کوهنوردی می‌توانند مدافعی از مدافعان حرم باشند که در سرزمین سوریه بنا به دستور انجام وظیفه نمایند.

دهنوی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در طول سال به مناسبت‌های مختلف به طور مستمر برگزار می‌شود، افزود: در کنار این برنامه ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و معنوی از جمله سرکشی از خانواده شهدای روستاهای اطراف مسیر صعود، بیان خاطرات جانبازان و قرائت دعای عهد امام زمان برگزار می‌شود.

مسؤول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: شاکله تیم‌های شرکت‌کننده در این همایش به این صورت است که بسیجیان پیشکسوت در کنار جوانان حضور دارند تا در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی تجارب پیشکسوتان به نسل جدید انتقال پیدا کند تا در آینده نزدیک جوانتر‌ها ادامه دهنده راه پیشکسوتان باشد.

وی یادآور شد: ورزش کوهنوردی یک ورزش بسیار مفید و با ابهت و مورد تاکید علمای دینی خصوصا مقام معظم رهبری است و این جمع نیز به تاسی از رهبر معظم انقلاب به منظور فرهنگ‌سازی و توسعه ورزش همگانی این ورزش را دنبال می‌کنند.

دهنوی گفت: منتخبین این تیم‌ها در صعود سراسری کشوری که در سوم خردادماه در قله دنا برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/19

ارسال نظرات
پر بیننده ها