قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با "بسیج":

آقای هاشمی بهتر است ابتدا آقایان عراقچی و سیف را قانع کنید نه منتقدان برجام را!

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آقایان بهتر است بجای آن برجامی که هنوز هیچ دستاوردی برای کشور نداشته و بیشترین سود را آمریکائی ها از آن برده اند، به بیان توانمندی های داخلی و بخصوص توان نظامی و موشکی بپردازند.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۶۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: حالا که دستاوردهای برجام شفاف و مبرهن شده، آقای هاشمی بیاید این دستاوردهایی که مانند روز روشن شده و قابل تشخیص است را برای ما هم روشن نماید.

وی تصریح کرد: این چه اقدامات و دستاوردی است روشن تر از روز است که هنوز آقایان عراقچی بعنوان رئیس کمیته پیگیری برجام و سیف رئیس کل بانک مرکزی کشور تعهدات برجام را روی کاغذ می دانند و دستاوردی اقتصادی برای کشور قائل نیستند، لذا آقای هاشمی بهتر است ابتدا دولتمردان را متقاعد و بعد به سراغ منتقدان برجام بیایند.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس هشتم به تاکید اخیر وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: وقتی که شخص آقای ظریف اعلام می کند که برجام روی کاغذ است و دستاورد عملی برای ایران نداشته، این گونه تعابیر و هجمه به منتقدان برجام، نوعی اهانت است که در شان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتقدان نیست.

سروری اذعان کرد: منتقدان برجام معتقدند که اقدام مقتضی که برجام برای ما دستاورد عملی داشته باشد انجام نگرفته و حال اینکه منتقدین را مورد تحقیر و اهانت قرار دهیم شایسته و مناسب نیست.

وی با انتقاد از صفحه شخصی در توئیت رئیس جمهور کشورمان، مبنی بر اینکه لزومی ندارد که توان نظامی و موشکی را مکرر تکرار کنیم، گفت: جای تعجب دارد که آقای روحانی زمانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و بر اوضاع منطقه و جهان گاه هستند، لذاطرح این موضوعات قابل تامل است، چرا که بیان توان موشکی و نظامی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می دهد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بیان توان نظامی یکی از استراتژی های کشورهای دنیا برای افزایش توان بازدارندگی است و برای شخصی مثل رئیس جمهور اینگونه سخن گفتن به هیچ عنوان جایز نیست.

سروری اذعان کرد: آقایان بهتر است بجای آن برجامی که هنوز هیچ دستاوردی برای کشور نداشته و بیشترین سود را آمریکائی ها از آن برده اند، به بیان توانمندی های داخلی و بخصوص توان نظامی و موشکی بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: امروز برجام یکی از موئلفه های قدرت دموکرات ها در تبلیغات ریاست جمهوری شده و به مردم امریکا القا می کنند که ببینید ما توانستیم بدون امتیاز دادن به جمهوری اسلامی، توانمندی هسته ای آنها را از کار بیندازیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: سخن گفتن از برجامی که هیچ دستاوردی برای ملت نداشته این زمینه را برای آمریکائی ها ایجاد می کند که ایرانی ها از برجام رضایت دارند، کما اینکه تغییری در مسیر بانکداری بین المللی، اقتصاد کشور و سفره معیشتی مردم حاصل نشده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها