خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام صادق(ع)شهرستان آبیک بیان کرد: در حوزه‌های مختلف بسیج شهرستان آبیک به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت سوم و 15 خرداد برنامه‌های متخلفی به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمید رضالو  مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام صادق(ع)شهرستان آبیک در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت سوم و 15 خرداد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مسؤولان شهرستان آبیک حمایت و مساعدت لازم را داشته باشند همایش رزمندگان و ایثارگران این شهرستان به نحو مطلوب برگزار شده که در غیر این صورت همایش مختصری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آبیک خبر داد و افزود: در این جشن‌ها، خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس در زمینه آزادسازی خرمشهر نیز انجام می‌شود.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: مراسم شب خاطره با عنوان گفتمان رهبری، ایثار و شهادت‌طلبی و مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

رضالو خاطرنشان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، محافل خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس برگزار می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: در فضاسازی و تبلیغات سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آغاز زعامت و رهبری مقام معظم رهبری نیز باید لحاظ شده و برجسته شود.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف بسیج شهرستان آبیک به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت سوم و 15 خرداد برنامه‌های متخلفی به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به پرورش قاریان قرآن در منطقه مهدیه شهر آبیک خاطرنشان کرد: از مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک درخواست می‌شود هماهنگی و ترتیبی اتخاذ شود تا محافل انس با قرآن کریم در حسینیه 14 معصوم(ع) منطقه مهدیه برگزار شود.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در اجرای مسابقات جام مقاومت و همایش پیاده‌روی مساعدت لازم را داشته باشد.

رضالو از مسؤولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک درخواست کرد تا در صورت امکان، اجرای تئاتر مقاومت را در دستور کار خود قرار دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها