فرمانده سپاه تنگستان:

شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی بسیج با ایجاد طرح‌های ماندگار فرهنگی تشکیل می شود

فرمانده سپاه تنگستاان گفت: برای موفقیت در جبهه فرهنگی و نبرد با دشمن در جنگ نرم تشکیل شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی، و ایجاد طرح‌های ماندگار فرهنگی در دستور کار سپاه تنگستان است.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۱۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی صبح امروز در جمع اعضای تیم روشنگری فرهنگی سپاه تنگستان گفت: امروز اگر می گوییم در نبرد سخت و سنگین با دشمن در زمینه مسائل فرهنگی قرار داریم باید در مرحله عمل نیز تحرک لازم را در مقابله با تهدیدات پیش رو به کار بگیریم و توجه داشته باشیم که موفقیت در مقوله فرهنگی فقط منوط به اقدام و عمل انقلابی ماست.

وی افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی اقدامی خطیر است که کار کارشناسانه و مهمی را می‌طلبد.

ملاکی گفت: امروز در حوزه حجاب و عفاف، مقابله با شبکه های ماهواره ای و برخی شبکه های اجتماعی تهدیدات زیاد فرهنگی به عینه مشاهده می شود که بسیج با ورود متفکرانه و بر اساس اتاق فکر های کارشناسی شده می تواند با هر یک از این تهدیدات به شیوه و روش منطقی و درس مقابله کند .

فرمانده سپاه تنگستان تصریح کرد: ما در اتاق فکر فرهنگی رده به بررسی آسیب‌های اجتماعی حوزه ماموریت خود پرداخته ایم و با گستره ای که بسیج دارد می توان این آسیب ها را شناسایی و در راستای مقابله با آن اقدام لازم را صورت داد.

وی افزود: توسعه اقتصادی کشور در گروه احیای فرهنگ اسلامی در جامعه است و این اولویت بایستی مورد توجه تمامی نهادهای فرهنگی کشور باشد چرا که اگر هم بسیج تمام همت و تلاش خود را در این راستا به کار ببرد ولی اقدام همه جانبه در این راستا تاثیرات بهتری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات