خبرهای داغ:
مسؤول ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر گفت: مسؤولان باید برای خدمت به مردم و شهر خرمشهر افتخار کنند؛ بیکاری در این شهر غوغا می‌کند و این حق مردم مظلوم خرمشهر نیست.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۴۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

ثامر چنعانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج، در خرمشهر اظهار کرد: روز سوم خرداد، روز اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران است که یک پیروزی بزرگ برای ملت ما در این روز رقم خورد.

وی ادامه داد: روز سوم خرداد کمتر از 22 بهمن نیست، در روز 22 بهمن ملت ما آن حکومت ستم‌شاهی و طاغوت را برانداز کرد و در سوم خرداد هم ملت ما استکبار را در هم شکست و بر آن چیره شد.

مدیر مرکز موزه دفاع مقدس خرمشهر گفت: حماسه دفاع مقدس ماندگار و تاریخی است، که در آن همه اقشار مردم حضور داشته و شاد و خوشحال بودند.

وی عنوان کرد: استکبار برای خرمشهر موانع زیادی را به‌کار برده بود و در کوچه‌های این شهر شعارهای به عنوان «جئنا لنبقا» آمده‌ایم تا بمانیم، قرار داده و بر خرمشهر چیره و مسلط شده بود اما غیرت مردان و زنان ایران اسلامی نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

چنعانی متذکر شد: خرمشهر فقط متعلق به خوزستان نیست، بلکه متعلق به همه ملت ایران است که اقتداری بزرگ برای جمهوری اسلامی خواهد بود.

مسؤول ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: اخلاص، شجاعت، وحدت و مطیع بودن از امر فرماندهی و رهبری راز و رمز پیروزی در حماسه سوم خرداد است که موجب شد تمام جوان‌ها را به دور هم جمع کند تا در نتیجه آن دلاوری و حماسه‌ها رقم خورد.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از مسؤولان قدر این رشادت‌ها را نمی‌دانند، گفت: مسؤولان باید برای خدمت به مردم و شهر خرمشهر افتخار کنند، بیکاری در این شهر غوغا می‌کند و این اصلا حق خرمشهر مظلوم و قهرمان نیست، مسؤولان باید به امور مردم برسند.

چنعانی خاطرنشان کرد: ما آرزوی بزرگ و بلند پروازی نداریم، تنها آرزوی ما این است که خرمشهر مانند سایر شهر‌ها از جمله شیراز، تهران و... باشد، چون واقعا خرمشهر برای سراسر ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات است.

وی در پایان عنوان کرد: خرمشهر باید مانند سابق به قطب اقتصادی کشور بازگردد، همه ادارات شهرستان و بندر مثل سابق باشند و همه مسؤولان با فعالیت و جدیت تلاش و کوشش به خرج دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها