خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت: از کارهای مهم برنامه ریزی و مدیریت برای فراهم شدن مکان های ورزشی ،فرهنگی و تفریحی برای جوانان هندیجان یک هدف تأثیر گذار است.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۳۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

 به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ، جلسه ستاد ساماندهی جوانان هندیجان ظهر یکشنبه با حضور فرماندار ،جانشین فرماندهی ناحیه سپاه هندیجان،رییس اداره ورزش و جوانان وجمعی از مسؤلان محلی خواهر وبرادر در سالن احتماعات برگزار شد.
 سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:در گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر ع روز جوان برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی خوبی برای جوانان ،نوجوانان و نو نهالان در سطح هندیجان برگزار خواهد شد.
وی افزود:باهمکاری اداره ورزش وجوانان هندیجان طبق برنامه ریزی وظایف ادارات مشخص ودر قالب یک ستاد شهرستانی مراسمات برگزار می شود. وی بابیان ساماندهی ظرفیت های جوانان هندیجان گفت:با ساماندهی جوانان از  خیلی  آسیب های اجتماعی جوانان جلوگیری و کنترول می شود.
 رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:روز جوان با شعار نشاط ،سلامت وورزش است که ۳۳برنامه متنوع شامل اردوهای جهادی ،اردو های گردشگری ،تجلیل از خبر نگاران و مدیران ،گلباران قبور شهدا،مراسم شبی با قرآن،برگزاری نشست های تخصصی با جوانان،همایش کوهپیمایی ،تجلیل از نخبگان جوان برگزار می شود. 
وی با اشاره به جمعیت هندیجان بیان کرد:بیش از ۸۰درصد جمعیت هندیجان از جوانان ،نوجوانان ونونهالان تشکیل شده که وظیفه همه ما مسؤلان است به فکر این قشر ازجامعه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها