خبرهای داغ:
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خبر داد
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: برگزاری همایش کوهنوردی جامعه ایثارگری ملایر در هفتم خرداد ماه و ادامه طرح علمداران حماسه و دیدار با جانبازان از جمله برنامه های اجرایی در سالروز آزادسازی خرمشهر است.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۱۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
برگزاری همایش کوهنوردی جامعه ایثارگری در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، منصور ابراهیمی امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت سوم خرداد در ملایر با اشاره به تعداد شهدای فتح خرمشهر در ملایر بیان کرد: شهرستان ملایر دارای 15 شهید فتح خرمشهر بوده که از تاریخ 12 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه در سال 61 شهید شده اند.

وی افزود: سرکشی ازخانواده های شهدای فتح خرمشهر به مناسبت این روز و سرکشی از جانبازان فتح خرمشهر از برنامه‌های بنیاد شهید ملایر است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر ادامه داد: برگزاری همایش کوهنوردی جامعه ایثارگری ملایر در هفتم خرداد ماه و ادامه طرح علمداران حماسه و دیدار با جانبازان از دیگر برنامه ها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی با اشاره به اجرای طرح سند افتخار در ملایر عنوان کرد: در این طرح والدین شهدای فتح خرمشهر به مرکز همدان برده شده و از آنان گزارش گرفته شده تا در برنامه ای استانی و کشوری پخش شود.

* برگزاری چهار برنامه کلی در سالرور آزادسازی خرمشهر در ملایر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری چهار برنامه کلی در سالرور آزادسازی خرمشهر در ملایر بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس ایثار و شهادت در راستای فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های این روز است.

غلامرضا جمالی‌زاده گفت: برگزاری عصر شعر با موضوع آزادسازی خرمشهر، برگزاری مراسم یادبود سوم خرداد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری ایستگاه هنر از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر است.

وی گفت: این برنامه‌ها با رویکرد حضور عموم مردم و با هدف اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات