یادواره شهدای شهرستان لنده برگزار شد

با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئول بسیج سازندگی کشور ومسئولین استانی و شهرستانی مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۸۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده با حضور خانواده های معظم شهدا، سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کشور، مسئول ستادکنگره شهدای استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،امام جمعه شهرستان لنده، فرماندهان نظامی و انتظامی ومسئولین شهرستانی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان شهرستان لنده در محل مصلی امام خمینی(ره) و با سخنرانی سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کل کشور و مداحی مازیارقشقاوی از مداحان برجسته استان برگزارشد.

در ادامه این مراسم یکی از شاعران برجسته شهرستان لنده سروده جدید خود را تقدیم به شهیدان مدافع حرم کرد و در ادامه نونهال خردسال لنده ای با بیان دکلمه ای زیبا یاد و نام شهدای شهرستان و مدافعان حرم را گرامیداشت.

نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده و اداره بهزیستی شهرستان لنده نیز بابرپایی ایستگاه صلواتی از مدعوین این مراسم پذیرایی کردند.

مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده و با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده برگزارشد.

ارسال نظرات