فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

پاسداری عشق است

پاسداری یک شغل نیست، عشق است.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۲۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در جمع رزمندگان در منطقه ماموریتی شمالغرب ( سردشت ) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداری یک شغل نیست، عشق است، معرفت و جمال است، سوختن است و روشنایی بخشیدن به شب زدگان و امید دادن به ناامیدان است، پاسداری جهاد است، مقاومت و نه گفتن به غاصبانزر و زور است، شاگرد امامت است و بازوی ولایت است .

سردار پرستار افزود: بر ما پاسداران است که ضمن ارج نهادن به حسن اعتماد ولایت امر و مردم سلحشور ما به پاسداران انقلاب اسلامی ، بکوشیم تا هموراه مورد وثوق و اعتماد و اطمینان آنان بوده و خدمت گذار خوبمان باشیم و پاسداران شایسته ای برای مقام عظمای ولایت .

وی اظهار داشت: بنا به گفته حضرت امام خمینی(ره) (( من از همه شما تشکر می کنم که پاسداران اسلام هستید و برای اسلام و برای کشور خدمت می کنید و در این مواقع سخت، شما زحمت می کشید.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) تصریح کرد: که ما پاسداران تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) تا آخرین قطره خونمان در راه دفاع از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی و در برقراری امنیت در منطقه شمالغرب خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات