فعال فرهنگی:

فرهنگ رضوی بهترین الگوی زندگی به سبک جهادی است

معاون سازماندهی و ارتباطات موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: فرهنگ رضوی بهترین الگوی زندگی به سبک جهادی است.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۲۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، صادق حسین زاده ملکی؛ در نشست‌ هماهنگی ویژه تشکل‌های فرهنگی فعال در برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در استان مرکزی اظهار کرد: سیره ائمه معصومین(ع) دژ مستحکم در برابر نفوذ انحرافات فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ رضوی بهترین الگوی زندگی به سبک جهادی است، افزود: فعالان فرهنگی می توانند با اتکا به سیره اهل بیت(ع) در راستای گسترش مفاهیم اعتقادی در بین مردم موفق عمل کنند.

ملکی با بیان اینکه تنها راه نجات انسان از معضلات اجتماعی و فرهنگی پیروی از روش، رفتار و گفتار امام هشتم(ع) در عرصه های مختلف زندگی است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) در دنیا یک تکلیف همگانی است، چرا که دنیای کنونی بیش از هر زمام دیگر نیازمند الگوهای دینی و مذهبی است.

وی گفت: امروز تنها هدف دشمنان دین اسلام از بین بردن آرمان های و ارزش‌های دینی است و در این مسیر هزینه های زیادی را صرف کرده اند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین جلیلی، مشاور فرهنگی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی تصریح کرد: فعالان فرهنگی می توانند برنامه هایی با محتوای دینی در قالب جشن های زیرسایه خورشید به جوانان و نوجوانان جامعه ارائه دهند و زمینه نهادینه شدن سبک زندگی جهادی را در بین این قشر حساس جامعه فراهم سازند.

وی افزود: وجود حرم امام رضا(ع) در ایران از الطاف الهی است و باید با استفاده از ظرفیت وسیع فرهنگ رضوی پاسخ قاطع در برابر شبهات تولید شده از طرف دشمنان را داشته باشیم.

یادآور می شود: نشست‌ هماهنگی ویژه تشکل‌های فرهنگی فعال در برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» با حضور 350 تشکل فرهنگی از سراسر استان مرکزی و گروهی از مسئولان فرهنگی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها