فرماندار بویراحمد بر ضرورت همکاری و تعامل همه‌جانبه مسؤولان در برگزاری این مراسم معنوی باشکوه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در جلسه شهرستانی اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در باب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سخن زیاد گفته شده، اظهار کرد: امنیت، رفاه، آسایش و فرهنگ اسلامی که امروزه در کشور حاکم بوده به برکت خون شهدا است.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: اگر دشمنان انقلاب و نظام به خود جرات تعدی به جمهوری اسلامی را نمی‌دهد همه به برکت رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا است.

این مسوول اذعان کرد: مدیران جایگاهی که امروز دارند به برکت خون شهدا است لذا باید منت‌دار خون شهدا باشند.

نظری فرهنگ ایثار و شهادت را یک فرهنگ راهبردی در جامعه عنوان کرد و گفت: حفاظت، پاسداری و ترویج نشر این فرهنگ یک وظیفه همگانی برای اقشار مختلف مردم در جامعه است.

نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در شهرستان بویراحمد با اشاره به برگزاری اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این رویداد فرهنگی و تاریخی به میزبانی شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج بوده لذا مدیران و مسؤولان باید آمادگی کامل برای اجرای مطلوب این رخداد بزرگ را داشته باشند.

نظری در ادامه بر ضرورت همکاری و تعامل همه‌جانبه مسؤولان در برگزاری این مراسم معنوی باشکوه تاکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت مسأله مسؤولان شهرستانی، شهرداری‌ها و بانک‌ها نهایت همکاری و اهتمام را در برگزاری باشکوه اجلاسیه سرداران و شهدای استان داشته باشند.

وی از کمیته‌های مهم شهرستانی اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد را سه کمیته امنیت، اجلاسیه و نمایشگاه عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها و نهادها همکاری لازم را با مسؤولان این کمیته‌ها داشته باشند.

نظری تصریح کرد: مدیران باید در راستای برگزاری اجلاسیه سرداران و شهدای استان شهر را آماده‌سازی کنند.

فرماندار بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در کلام رهبری کاملا واضح و شفاف است.

ارسال نظرات