مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش عامل پیشگیری از بیماری است

ورزش و تحرکات بدنی از مهم ترین عوامل پیشگیری از بیماری ها می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۱۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم ورزش صبحگاهی انجمن خیریه پیشگیری از سرطان مهرانه با حضور حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ؛ بنی آدم مربی ورزش صبحگاهی پارک ملت تهران و ورزشکاران ؛ دکتر ایادی معاون وزیر بهداشت ؛ دکتر بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ؛کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران؛مدیر کل شعب بانک صادرات استان و معاونین در پارک ملت (شهربازی) زنجان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم ورزش صبحگاهی مهرانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ؛ ورزش و تحرکات بدنی را از مهم ترین عوامل پیشگیری از انواع بیماری ها و ظهور و بروز نشاط و شادابی وسرزندگی در جامعه دانست و گفت: همه باید در راستای گسترش و ترویج ورزش خاصه ورزش همگانی در جامعه تلاش کرده زمینه را جهت انجام تمرینات ورزشی برای عامه مردم فراهم نماییم.

حسینی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری ورزش صبحگاهی توسط انجمن مهرانه افزود: چنین اقداماتی از سوی دستگاه های دولتی سبب ایجاد نوعی فرهنگ ورزش کردن در جامعه می باشد واز اهمیت وضرورت بالایی برخوردار است.

گفتنی است، در پایان مراسم ورزش صبحگاهی این هفته جوایزی به قید قرعه از سوی مدیریت بانک صادرات استان به حاضرین در مراسم اهدا شد که تعدادی از برندگان جوایز خود را به انجمن خیریه مهرانه اهدا نمودند.

ورزش صبحگاهی مهرانه هر هفته جمعه به جهت فرهنگ سازی و آموزش پیشگیری از سرطان در پارک ملت (شهربازی) زنجان و ورزش عصرگاهی هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 6 تا 7:30 عصر از محل فلکه آزادگان تا نمایشگاه بین المللی کاسپین وبالعکس برگزار می شود و هر هفته از ادارات مختلف جهت حضور در ورزش صبحگاهی دعوت به عمل می آید.

ارسال نظرات