فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: امروز همچنان آمریکا و اسرائیل شیطان بزرگ و باطل هستند و همه دولت‌ها و کسانی که به هر اندازه سبب تقویت آمریکا و اسرائیل می شوند قطعا در جبهه کفر قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۰۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه تربت جام با اشاره به شناخت دشمن و چگونگی مواجهه با آن افزود: چگونگی مواجهه با دشمن به قطع جهاد و مبارزه است و انسان در مرحله شناخت و اقدام باید شناخت لازم را از دشمن پیدا کند.

وی با برشمردن مصادیق باطل و لزوم شناخت آن ابراز داشت: جبهه باطل همیشه در مقابل حق وجود دارد و امروز مصداق کامل باطل و دشمن مشترک همه ما، افراد و دولت هایی هستند که در دنیا به انسان ها ظلم می کنند و باعث قتل و غارت و تفرقه امت اسلامی می شوند.

وی تصریح کرد: امروز همچنان آمریکا و اسرائیل شیطان بزرگ و باطل هستند و همه دولت ها و کسانی که به هر اندازه سبب تقویت آمریکا و اسرائیل می شوند قطعا در جبهه کفر قرار دارند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: دنیای استکبار با استفاده از تزویر، فریب و تفرقه در جوامع اسلامی سعی دارد اتحاد و وفاق اسلامی را برهم بزند.

وی با ابراز تأسف به برخی خوش خدمتی سران کشورهای منطقه به استکبار جهانی عنوان کرد: امروز شاهد حوادث ناگواری در جهان اسلام هستیم، چون قدرت معنوی اسلام در خدمت مبارزه با دشمن اسلام و مظهر باطل نیست.

وی تأکید کرد: امروز هیچ دلیلی وجود ندارد که دست از مبارزه با مظهر ظلم و کفر آمریکا و اسرائیل برداریم و باید دقت داشته باشیم اصول و مبانی دین را بشناسیم و براساس آن عمل و حرکت کنیم.

سردار نظری یادآور شد: همه باید با واسطه و بی واسطه خیلی مراقبت کنیم که دچار توطئه دشمن نشویم امروز ما نگرانی مبارزه با جبهه کفر نداریم و قدرت انقلاب در حوزه های مختلف به صورت منسجم با هر موضوعی با حضور اقتدار به قدرت بسیجیان پاسخ جبهه کفر را قاطعانه می‌دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به تفکر جهادی و بسیجی گفت: تفکر جهادی، بسیجی و قدرت معنوی مبارزه با دشمن، سلاحی است که مسلمانان را قدرتمند می کند و این تنها سلاحی است که دشمنان ندارند.

سردار نظری با اشاره به توطئه دشمن در مناطق تلفیقی ابراز داشت: دشمن همیشه به دنبال بهم زدن وحدت، با نفوذ در حوزه فردی و اجتماعی بویژه در مناطق تلفیقی از جمله تربت جام که بسیار حساس است، بوده و خواهد بود، بنابراین تک تک افراد باید نسبت به توطئه ها هوشیار، مراقب و بصیر باشند.

وی در پایان خطاب به علمای شیعه و اهل سنت عنوان کرد: علمای شیعه و اهل سنت منطقه اتفاق و اتحاد دارند و به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند، این وحدت و یکپارچگی در راستای استحکام دین مبین اسلام باید حفظ شود.

گفتنی است؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه تربت جام با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)،علمای تشیع و تسنن، معاون فرماندار، فرماندهان و مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی، اجرایی ،نماینده منتخب،بسیجیان وقشرهای مختلف مردم در محل سالن نهم دی این ناحیه برگزار و سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان به عنوان فرمانده جدید معرفی و از خدمات ارزنده سه ساله فرمانده سابق سپاه سرهنگ پاسدار محسن گوهری تجلیل و تکریم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها