سردار یکتا گفت:دشمن در مقاطع مختلف انقلاب به افراد نفوذی مانند بنی صدر و بازرگان و منتظری و انحرافی ها و... امید بستند و تلاش کرد با به راه انداختن کودتای نوژه، قائله کردستان، گنبد و جنگ تحمیلی جلوی این انقلاب را بگیرد که موفق نشد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۹۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار حاج حسین یکتا جانشین قرارگاه قرب بقیه‌الله و راوی دفاع مقدس در سفر به یزد در جمع فعلان فرهنگی یزد و شهرستان‌ها حاضر شد.


حاج حسین یکتا در دیدار با فعالان فرهنگی استان یزد گفت: اگر از نگاه یک دیده‌بان به فضای جنگ نرم امروز نگاه کنیم می‌بینیم که امروز اردوگاه دشمن به‌هم‌ریخته است. از زمان تشکیل کشور آمریکا در 450 سال قبل، میلیون‌ها نفر انسان کشته‌شده‌اند، تنها در دو مورد 120 میلیون نفر سرخ‌پوستانی که از افراد بومی آمریکا بودند و حدود 60 میلیون نفر در جنگ جهانی دوم. پول‌هایی زیادی هم هزینه شده است ازجمله 6 تلریون دلار صرف فروپاشی شوروی شد که 4 تلریون صرف روزنامه‌های زنجیره‌ای(مانند کاری که در ایران می خواستند انجام دهند) و 2 تلریون دلار را برای انهدام «کا گ ب» (سازمان جاسوسی شوروی)اختصاص دادند؛ و هدف همه‌ی اینها تشکیل یک دهکده ی جهانی بود تا به وسیله ی آن بتوانند تمام مردم جهان را تحت سیطره خود مدیریت کنند.


وی افزود: پس از قیام امام خمینی (ره) تمام محاسبات آنها به هم ریخت و ظهور انقلاب اسلامی و تاثیرات پس از آن نشانه های شکست این طرح را نمایان کرد.آنها در مقاطع مختلف انقلاب به افراد نفوذی مانند بنی صدر و بازرگان و منتظری و انحرافی ها و... امید بستند و تلاش کردند با به راه انداختن کودتای نوژه، قائله کردستان، گنبد و جنگ تحمیلی جلوی این انقلاب را بگیرد که موفق نشدند. از موارد دیگری که دشمن به آن امید بسته بود فوت امام بود؛ آنها امید داشتند با رحلت امام خمینی (ره) انقلاب دچار انحراف و نابودی بشود اما با رهبری امام خامنه ای نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه انقلاب ایران در عرصه جهانی به ثمر نشست که بیداری اسلامی و ظهور شیخ زکزاکی ها، حزب الله و انصار الله از نمونه های آن است.

سردار یکتا ادامه داد: از سوی دیگر افرادی از خودشان به دلایل علمی و یا از یهودی هایی که پیشگوی می‌کنند (مانند کسانی که در زمان ظهور پیامبر در مکه حضور داشتند و دنبال آخرین پیامبر می گشتند) به آنها خبر قطعی نابودی را داده اند؛ لذا آنها از نابودی خود بیشتر از ما مطمئن هستند.لذا دست به همه کار می زنند و همه خطوط قرمز را برداشته اند. امروز آمریکا داعش را به وجود می آورد و دشمنان خارجی و منافقان داخلی هم موضع شده اند. خط قرمز ها و رودربایستی ها را کنار گذاشته اند و تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است.


این جانباز دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز این رویارویی را همه جا می بینید، در خیابانها، مدارس، دانشگاهها و خانواده‌ها. امروز که غرب به این نتیجه رسیده است که سقوطش حتمی است همه نظامها را به هم ریخته است و هر کاری را برای نابودی ما انجام می دهد. هدف آنها نابودی ماست نه بی دینی و بی اعتقاد کردن مردم، می ترسند که اگر یک نفر باقی بماند دوباره جوانه های بیداری سربزند. وقیحانه کشتار می کند، نظام خانواده را به هم می ریزد، بیداری اسلامی را با قدرت و شدت تمام سرکوب می کند هزاران نفر را در نیجریه می کشد به امید اینکه این روند را به تاخیر بیاندازند؛ اما خون، خون می آورد. امروز اسلام در حال تبدیل شده به دین دوم در اروپا است، عطش دستیابی به معارف در دنیا فراگیر شده است و اینها نشانه های شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.


وی ابراز داشت: ما باید معارف را به صورت محتوا برای عرضه به سراسر جهان تولید کنیم. فعالیت در این عرصه فرهنگی جهاد اکبر است در حالیکه ما در جبهه های 8 سال دفاع مقدس در جهاد اصغر بودیم. البته در آن عرصه جهاد اصغر با تکیه بر جهاد اکبر پیروز شدیم و پیروزی در این جهاد فرهنگی نیاز به جهاد کبری دارد.امام خامنه ای می فرمایند: جنگ، جنگ اراده ها و عزم‌ها است و ما در پیچ تاریخی قرار داریم. در پیچ است که انسان اگر مراقب نباشد از مسیر منحرف می شود. امام خامنه ای می فرمایند: ما امروز از هر زمان دیگر به زمان ظهور آن محبوب دلها نزدیکتر هستیم و شما جوانا آن روز را خواهید دید و خواهید ساخت. ایشان از فعالان فرهنگی با عنوان بدریون بدر کبری یاد می‌کنند. در جنگ بدر شهادت قطعی بود، رزمندگان آنروز، ایستادند و از دنیا منقطع شدند و خداوند نیز فرشتگان را به یاریشان فرستاد.


یکتا هشدار داد: باید مواظب باشیم زیرا امتحان سختی در پیش است، حضرت آقا فرمودند اگر این ملت از راه امام برگردد سیلی خواهد خورد. امروز امید رهبری به این موسسات مردم نهاد و جوانان است. اگر شما این وضعیت جامعه و ادارات را ببینید و کاری نکنید مسئولید، به ادارات و نهاد ها مختلف هم نباید امید بست و تکیه کرد.

ارسال نظرات