بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به وزیر امور خارجه، از رئیس دستگاه دیپلماسی خواست تا هرچه سریع‌تر پاسخ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را بدهد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۹۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به وزیر امور خارجه، از رئیس دستگاه دیپلماسی خواست تا هرچه سریع‌تر پاسخ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به صدور پیام تبریک و تسلیت وزیر امور خارجه ایران در خصوص شهادت فرمانده بزرگ حزب الله لبنان را بدهد و با اتخاذ موضعی انقلابی همراه با خشم آزادگان جهان به هتاکی شیطان بزرگ نسبت به حزب‌الله قهرمان و پیروز واکنش جدی نشان دهد.

در متن این بیانیه تصریح شده است: در این روزهای پر التهاب که منطقه غرب آسیا در آتش فتنه‌انگیزی گروه‌های تکفیری در حال سوختن است، بر همگان روشن است که بهترین گزینه رویارویی، مقاوت سرسختانه و عزتمندانه در برابر این جریان غربی عبری عربی است. ارادت روزافزون ملت به جمعیت جوانان مبارزغیرتمند ایرانی، افغانی، لبنانی، عراقی و پاکستانی که نامشان به عنوان مدافعان حرم عزتمندانه در تاریخ ثبت شده است، بیانگر این است که ملت نیز ضرورت مبارزه و ادبیات مقاومت و استقامت را درک کرده‌ است.

در ادامه تصریح شده است: روز قبل خبر شهادت فرمانده بزرگ حزب الله لبنان شهید مصطفی بدرالدین در سوریه که از طلایه‌داران مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است از سویی دل آزادگان جهان را داغدار و از سویی امید پیروزی و پایداری در مبارزه را در دل مجاهدین بیشتر کرد و همانگونه که شهید پیش از شهادت فرموده بود: «از میدان جنگ باز نمی‌گردم مگر شهید یا حامل پرچم پیروزی»، این واقعه نوید پیروزی‌های بزرگی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرده است: صدور پیام تبریک و تسلیت از جانب شما در خصوص شهادت این فرمانده بزرگ عملی قابل تقدیر است لکن پس از آن شنیده می‌شود که سخنگوی سفیه وزارت خارجه شیطان بزرگ گستاخی را به جایی رسانده که به این پیام واکنش نشان داده و در حماقت جدیدی بیان داشته که ایران همچنان بر حمایت از تروریسم اصرار دارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این اولین بار نیست که پس از مذاکرات مبهم هسته‌ای، امریکایی‌ها خوی گرگ‌صفت خود را ابراز می‌کنند؛ به وضوح نشان می‌دهند که دشمنی آنان با گفتمان انقلابی مقاومت با چند لبخند زودگذر و قدم زدن با وزیر خارجه جمهوری اسلامی و جلسات به ظاهر دوستانه، تغییر که هیچ، کمرنگ نیز نخواهد شد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: از دستگاه دیپلماسی و شخص حضرتعالی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی انتظار است تا هرچه سریع‌تر پاسخ لجن‌پراکنی این یاوه‌گویان را بدهید و با اتخاذ موضعی انقلابی همراه با خشم آزادگان جهان به هتاکی شیطان بزرگ نسبت به حزب‌الله قهرمان و پیروز واکنش جدی نشان دهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها