از سوی گروه های جهادی پیشوا صورت گرفت؛

ساخت و تحویل یک واحد مسکونی به نیازمندان پیشوا

خبرگزاری بسیج:یک باب منزل مسکونی با تلاش گروه های جهادی بسیج سازندگی قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهرستان پیشوا ساخته شده است.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۶۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا : یک باب منزل مسکونی که به همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهرستان پیشوا ساخته شده است، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران به خانواده نیازمند پیشوایی تحویل داده شد.

 

سرگرد حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در این مراسم اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص مأموریت های  بسیج سازندگی و تأکیداتی که به فعالیت و پویایی گروه های جهادی داشتند، یکی از مأموریت هایی را که در سپاه و بسیج دنبال می کنیم و تلاش ما این است که به عنوان یک مأموریت کلیدی سپاه و بسیج در سطح شهرستان به آن بپردازیم، بحث سازندگی و محرومیت زدایی بوده که جزء تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تصریح کرد: برای ساخت این واحد مسکونی، بچه های بسیج اقدامات خود را از سال ۹۴  و در قالب گروه های جهادی ۷ روزه و ۱۰ روزه در فواصل مختلف شروع کردند و الحمدالله امروز این واحد به بهره برداری رسید.

عاطف ضمیر با بیان این که برای ساخت این واحد ساختمانی ۷۰ نفر اردوی جهادی انجام شده است، اضافه کرد: هزینه هایی که برای ساخت این واحد صورت گرفته نزدیک  ۳۲ میلیون تومان است که با پشتوانه بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران و مساعدت های کمیته امداد شهرستان این واحد به سرانجام رسیده است.

وی، گروه جهادی سفیران عشق شهرستان پیشوا را جزء گروه های فعال دانست که در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و اردوهای جهادی همیشه پیش قدم بوده است و اقدامات بسار خوبی را انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در خصوص محرومیت زدایی نیازمندان سطح شهرستان، اظهار داشت: در۳  ماه پایانی سال گذشته، با طرح مشترک نوسازی خانه نیازمندان کمیته امداد و با حمایت های بسیج سازندگی سپاه استان تهران و قرارداد فی مابین کمیته امداد و سپاه، گروه های جهادی ۵ گانه،۲۹  باب واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را نوسازی کردند.

عاطف ضمیر تصریح کرد: آنچه که در مأموریت ها و وظایف ذاتی خودمان برای خدمت رسانی و کمک به همشهریان عزیز می دانیم، بحث سازندگی و ورود گروه های جهادی است که بحمدالله شهرستان پیشوا در این موضوع پیش قدم بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که در همین ابتدای سال این واحد مسکونی توسط گروه های جهادی ساخته و در اختیار این خانواده قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تصریح کرد: در موضع اقدام و عملی که رهبر معظم انقلاب در بحث سازندگی تأکید داشتند، تلاشمان این است که سپاه و بسیج به این عرصه ورود پیدا کند و فقط از شعار  در موضوع اقتصاد مقاومتی حتما پرهیز کند و نمونه آن همین اقدامات بسیجیان شهرستان است که یکی پس از دیگری انجام می دهند.

عاطف ضمیر بیان کرد: از ابتدای ساخت این پروژه و پروژه هایی نظیر این در سطح شهرستان پیشواکه با همکاری ادارات و نهادهای مختلف انجام می شود، از توان بومی بچه های داخلی استفاده می شود.

بنابر این گزارش، این مراسم با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران، سرگرد پاسدار حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، حجت الاسلام علیرضا بلاغی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، مجتبی عبداللهی مدیر کمیته امداد امام خمینی پیشوا (ره) و جمعی از بسیجیان پیشوا برگزار شد.

ارسال نظرات