یک استاد دانشگاه گفت: دولت فرش قرمزی برای بانک ها و سرمایه گذاران اروپایی پهن کرده است ولی با تهدیدات پابرجا و دیدگاه متناقض آمریکا در برجام، دولت فرش قرمز را باید جمع کند، دولت در چنین شرایطی نه راه پیش دارد نه پس.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۶۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

علی حسن بابائیان کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ترس سرمایه گذاران و بانک های اروپایی از تهدیدات آمریکا  برای سرمایه گذاری و مراودات اقتصادی با ایران، اظهار داشت: رفع تحریم های غذل فقط بر روی کاغذ است. واقعیت قضیه این است که دولت نتوانست دستاوردی از برجام داشته باشد و بابید گفت که دولت در برجام شکست خورده است.

وی با بیان اینکه لبخندهای برجامی آمریکا عایداتی برای دولت نداشته است افزود: دل‌داده های غرب زده در موضوع برجام فریب دشمن را خوردند، بعد از گذشت سه ماه، هنوز  وعده های داده شده در رفع مسائل اقتصادی ایجاد نشده است و مشکلات اقتصادی همچنان به قوت خود باقی است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دولت برای بانک ها و سرمایه گذاران اروپایی فرش قرمز پهن کرده است افزود: با توجه به تهدیدات پابرجا و دیدگاه متناقض آمریکا در برجام، دولت این فرش قرمز را باید جمع کند. چنانچه دولتمردان ما به سخنان رهبر معظم انقلاب و منتقدان برجام توجه می کردند ما اینگونه شکست نمی خوردیم.

ارسال نظرات