مشاور امور سرمایه گذاری استاندار آذربایجان غربی از راه اندازی شهرک تولید ماشین آلات کشاورزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۴۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد موسی‌زاده در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی که در محل پارک جنگلی این شهر بر پاست اظهار داشت: آذربایجان غربی موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد و می‌تواند مرکز ثقل مبادلات کشاورزی در منطقه باشد.

وی افزود: همجواری آذربایجان غربی با چند کشور و نزدیکی به بازارهای منطقه یکی از ویژگی‌های بارز استان برای محور قرار گرفتن در تبادلات بین المللی کشاورزی است.

مشاور امور سرمایه گذاری استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت می‌تواند در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی خود تمرکز بیشتری را در آذربایجان غربی معطوف به سرمایه گذاری در بخشهای مختلف کشاورزی نماید.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی به دلایل ملی و منطقه‌ای می‌تواند توجیه اقتصادی فراوانی داشته باشد و در این مسیر این منطقه می‌تواند به عنوان مهم‌ترین تولید کننده ادوات و ماشین آلات کشاورزی در کشور مطرح شود.

موسی‌زاده گفت: امسال تشکیل شرکتهای سرمایه گذاری مشترک بین سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه‌ای برای انتقال دانش فنی و تولید انواع ماشین آلات کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز سرمایه گذاری آذربایجان غربی است.

ارسال نظرات