خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان در خطبه‌های نماز ضمن تاکید بر عمل و تقویت اسلامی اظهار داشت: امروز همه ما شاهد رشادت‌های سپاه که یادگار بزرگی از امام راحل (ره) است در همه زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم که باید قدردان زحمات آنان باشیم.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۴۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در خطبه‌های نماز ضمن تاکید بر عمل و تقویت اسلامی اظهار داشت: ما باید علوم اسلامی را که اصول و فرع اسلام در آن است را بین مردم تقویت کنیم و عملی اسلامی داشته باشیم.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده بیان کرد: یاد دادن علم و عمل اسلامی وظیفه به مردم وظیفه ما روحانیون است که حتی باید آن را در بین خود تقویت کنیم و این امر مهم است که فرهنگ اسلامی را به درستی به مردم یاد بدهیم و نگذاریم که سودجویان و اسلام ستیزان از آن سوء استفاده کنند.

وی گفت: اگر علم اسلامی به درستی به مردم آموزش داده شود همگان چهره رحمانی اسلامی را در می‌ابند و به درستی به آن عمل می‌کنند.

امام جمعه بوکان با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردیبهشت ماه و رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در بوکان تصریح کرد: دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) است، نهادی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

خلیفه‌زاده افزود: امروز همه ما شاهد رشادت‌های این نهاد که یادگار بزرگی از امام راحل (ره) است در همه زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم که باید قدردان زحمات آنان باشیم.

ارسال نظرات