خبرهای داغ:
رزمايش گردان هاي بيت المقدس سپاه نقده با حضور چهار گردان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۳۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، گردان های بیت المقدس سپاه نقده و محمدیار به منظور آمادگی به مدت دو روز در منطقه یادگارلو به اجرای پیاده روی تاکتیکی شبانه، مقابلع با دشمن فرضي،دفاع از كوي برزن و امدادو نجات پرداختند.

فرمانده سپاه نقده در جمع كثيري از بسيجيان گفت: ايجاد شكاف بين شيعه و سني از اهداف و برنامه هاي دشمنان است.

سرهنگ امير اكبري افزود :در طول تاریخ یکی ازترفندهای همیشگی استعمار و استکبار تفرقه افکنی میان مردم بوده است. در این میان ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان شیعه و سنی نمود بیشتری داشته و متاسفانه دشمنان اسلام توانسته اند از این رهگذر در کشورهای اسلامی به منافع خود برسند.

سرهنگ اكبري با بیان اینکه هنوز آمریکا دارای یک قدرت نظامی بزرگی است اما این قدرت فاقد آفرینش و پیروزی سیاسی است گفت: ما شاهد شکلگیری منحنی زوال قدرت غرب در جهان هستیم و در عین حال شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی در همه سرزمین‌های اسلامی هستیم که براین اساس موازنه قوا به نفع مسلمانان در حال تغییر است.

در ادامه امام جمعه شهرستان نقده حجت الاسلام حيدري زاده اظهار داشتند: تحقق اقتصاد مقاومتي كه نقشه راه از سوي مقام معظم رهبري در سال جديد است، تنها با اقدام و عمل جدي عملياتي و پياده مي شود.

وي با بيان اينكه تمامي عوامل و مجموعه ها بايد جرات و جسارت انجام كارهاي بزرگ را داشته باشند، افزود: هدف دشمنان، زمين گير كردن نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم ما به شيوه هاي مختلف از جمله اقتصادي است اما بدون ترديد بهترين راه برون رفت كشورمان از مشكلات اقتصادي، اجرايي و عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي است.

حجت الاسلام حيدري زاد با اشاره به تشكيل ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در هيات دولت افزود: اقتصاد مقاومتي يك شعار نيست بلكه يك اصل ضروري است و در اين راستا وظيفه همه آحاد جامعه گام برداشتن براي تحقق اين اصل مهم و راهبردي نظام است.

در پايان رزمايش فوق با اجراي دفاع از كوي برزن و امدادنجات خاتمه يافت و تمام بسيجيان شركت كننده در رزمايش در نماز جمعه حضور يافتند.


ارسال نظرات