رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: معوقات بانکی عمده مشکل واحدهای صنعتی مهاباد است.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۳۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صادق قادری در جمع خبرنگاران، آخرین وضعیت واحدهای تولیدی را تشریح و اظهار داشت: کارگروه رفع موانه تولید در شهرستان مهاباد نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی قدام می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارگروه نسبت به بررسی مشکلات تمام واحدها اقدام می‌کند، تصریح کرد: در این کارگروه واحدهای مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسبی برای رهایی از بحران برای واحدها صادر می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه عمده مشکل واحدهای صنعتی این شهرستان سرمایه در گردش است، ادامه داد: شهرستان مهاباد دارای 143 واحد تولیدی و صنعتی است.

این مسئول با بیان اینکه این واحدها توانسته‌اند در زمینه اشتغالزایی به خوبی عمل کنند، اذعان داشت: واحدهای تولیدی علاوه بر رونق اقتصادی شهرستان زمینه اشتغال را در این شهرستان فراهم می‌آورند.

قادری با بیان اینکه امسال واحدهای تولیدی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی مد نظر قرار دارند، اظهار داشت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته در اولویت قرار دارند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه معوقات بانکی نیز از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی مهاباد است، تصریح کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با بانک‌ها این مشکل واحدها نیز در حال رفع شدن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و در این میان واحدهای صنعتی و تولیدی نیز می‌توانند موثر عمل کنند.

ارسال نظرات