خبرهای داغ:
فرماندار پیرانشهر:

زلزله پیرانشهر خسارتی در پی نداشت

فرماندار پیرانشهر گفت: زلزله پیرانشهر خسارتی در پی نداشت.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۳۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اردوان نوسودی اظهار داشت: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر شهرستان پیرانشهر را لرزاند، به طوری‌که این زلزله در 36.835 درجه شمالی و 45.056 درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق 11 کیلومتری رخ داده است، تصریح کرد: به محض اطلاع از زلزله گروه‌های کارشناسی مدیریت بحران به مناطق اعزام و نسبت به بازدید از این مناطق اقدام کردند که در این زمینه خسارتی گزارش نشده است.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه زلزله 3.5 ریشتری در این شهرستان هیچگاه خسارتی نداشته است، ادامه داد: با توجه به اجرای طرح ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی اماکن مسکونی در روستاها امروزه شاهد استحکام منازل مسکونی بوده و زلزله‌های به بزرگی سه ریشتر هیچگونه تخریبی در پی ندارد.

این مسؤول با بیان اینکه مدیریت بحران این شهرستان از آمادگی کافی در برابر سوانح و بلایای احتمالی برخوردار است، ادامه داد: تمام اعضای این ستاد آماده‌باش هستند و در صورت بروز مشکل به خوبی می‌توانیم آن را مدیریت کنیم.

نوسودی با بیان اینکه لازم است مردم نیز خونسردی خود را در هنگام وقوع زلزله حفظ کنند، اظهار داشت: تاکنون زلزله خسارت جدی در این شهر نداشته است و امید می‌رود پس از این نیز شاهد بروز سوانح در پیرانشهر نباشیم.

ارسال نظرات