منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

سرمایه انسانی باهوش و خلاق شاخصه مهم توسعه کشور است

سرمایه‌های انسانی امروز مهم‌تر از دیگر سرمایه‌هاست و از فاکتورهای مهم توسعه هر کشوری وجود انسان‌های فرهیخته، خلاق و باهوش است.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۲۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹


خبرگزاری بسیج مازندران، منتخب مردم ساری و میاندرود، در جمع معلمان مدارس سمپاد استان، گفت: حمایت مادی و معنوی از نخبگان و فرهیختگان کشور وظیفه‌ مسئولان است و باید براین امر احتمام داشته باشند.

 علی اصغر یوسف‌نژاد منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در نشستی با معلمان مدارس سمپاد مازندران، گفت: موفقیت و دستیابی جوانان این مرز و بوم به قله‌های رفیع علم و دانش موجب تعالی و توسعه کشور می‌شود.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی، اظهار کرد: سرمایه‌های انسانی امروز مهم‌تر از دیگر سرمایه‌هاست و از فاکتورهای مهم توسعه هر کشوری وجود انسان‌های فرهیخته، خلاق و باهوش است.

منتخب مردم ساری و میاندرود، مازندران را نخبه‌پرور دانست و گفت: حمایت مادی و معنوی از نخبگان و فرهیختگان کشور وظیفه‌ مسئولان است و باید براین امر احتمام داشته باشند.

یوسف‌نژاد در ادامه افزود: تلاش فردی دانش آموز، جدییت دبیران و معلمان عزیر و توجه خانواده‌ها سه ضلع مثلث موفقیت درزندگی تحصیلی دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

در این نشست صمیمی تعدادی از معلمان مدارس سمپاد استان ضمن درخواست توجه بیشتر مسئولان به نخبگان خواستار پیگیری مطالبات معلمان در مجلس آینده شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها