مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ12 قائم (عج) سمنان با اشاره به دردها و آلام بشريت در دنياي امروز گفت: دولت هاي ضد انساني نمي خواهند انسان جايگاه اصلي خود را پيدا كند.
کد خبر: ۸۶۷۷۰۱۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سيدابوالفضل راسخی در جمع رزمندگان تیپ 12 اظهار داشت: دنیای امرود دنیاییست با سؤالاتی بزرگ که انسان را به فکر فرو می برد؛ مثلا در حالی که در دنیا ادیان الهی حضور دارند؛ تعدادی بی دینی و الحاد را چراغ راهشان می دانند!!!!!

وي افزود: در حالی که بعضی ها در گوشه و کنار دنیا از شدت پرخوری در حال انفجارند، تعدادی از شدت گرسنگی؛ نداری و بدبختی به سادگی می میرند یا آنکه در حالی که بعضی کشورها مثل (حکام عربستان) غذاهایشان را در سطحی گسترده حیف و میل می کنند، بعضی کشورها به خاطر سیاستهای استعماری بعضی کشورهای ضعیف را قرن ها در فقر و بدبختی نگاه می دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ12 قائم (عج) سمنان بيان داشت: جالب است بدانید که در دنیا به طور سالانه مقدار 4میلیارد تن غذا بیرون ریخته می شود که با آن می توان 8 میلیارد انسان را سیر کرد و تأسف بارتر این است که سالانه افرادی که بخاطر پرخور می میرند از افراد گرسنه دنیا بیشترند.

راسخي گفت:‌ پیامبر اکرم (ص) برای این برانگیخته شدند تا قسط وعدل را در جهان گسترش دهند و در این راه تلاش بسیار کردند و ما مسلمانان مفتخریم به اینکه پیرو پیامبری هستیم که برای رشد و تعالی انسانیت از هیچ تلاشی رویگردان نبودند.

وي با تصريح بر اينكه متأسفانه دولتهای ضد انسانی نمی خواهند انسان جایگاه اصلیش را پیدا کند؛ بلکه همواره از توانایی هایشان برای عقب افتاده کردن کشورهای ضعیف استفاده کرده اند،‌افزود: اینجاست که کشورها باید با اتکا به توان داخلی خود را از سیطره این مستبدان رها كنند تا روزی فرا برسد که انسانهای خوب دست در دست یکدیگر با الهام از قرآن حقوق از دست رفته شان را احیا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها