رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان:
45 مربی قرآنی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در زنجان همکاری دارند.
کد خبر: ۸۶۷۷۰۱۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری به مدت چهار سال متوالی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در زنجان اجرایی شد.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم، بزرگترین رویداد قرآنی در عرصه حفظ کشور است، افزود: بر اساس این طرح اوقاف متعهد شد در عرض 4 سال تربیت یک میلیون، حافظ قرآنی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در همین راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان‌ها نیز انجام شد،اظهار کرد: شهرستان زنجان نیز در این زمینه به تعهدات خود عمل کرد.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم 45 مربی در زنجان همکاری داشتند، اظهار داشت: برای اجرای دوره دوم این طرح نیز ثبت‌نام آغاز شده است و به زودی پس از پایان تکمیل اطلاعات، اقدامات مربوط در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور رده‌های سنی مختلف و در دو بخش خواهران و برادران اجرایی می‌شود، افزود: این طرح با همکاری موسسات قرآن اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری مفاهیم بیان کرد: این مسابقات در خرداد‌ماه و به صورت سراسری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان اظهار کرد: منبع مرحله شهرستانی مسابقات سوره یونس براساس تفسیر نمونه، منبع مرحله استانی سوره یونس و هود از تفسیر نمونه و در مرحله کشوری نیز آزمون مربوطه از سوره یونس و هود براساس تفسیر نمونه و تفسیر المیزان است.

ارسال نظرات