آیین اختتامیه لیگ نونهالان تکواندوی استان زنجان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۰۰۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیین اختتامیه لیگ نونهالان تکواندوی استان زنجان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزارشد.

گفتنی است، در ابتدای برگزاری این مراسم علی سپری دبیر هیئت تکواندوی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان در این مراسم گزارشی اجمالی از روند برگزاری لیگ ارائه داد.

همچنین، در ادامه حسینی مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از روند برگزاری مسابقات و آیین اختتامیه ی باشکوه این دوره از رقابت ها از هیئت تکوانوی استان جهت این مهم تقدیر و تشکر نمودو بر اهمیت و ضرورت برگزاری لیگ خردسالان و نونهالان در رشته های مختلف و بهادادن و پرداختن بیش از پیش به رده ی سنی پایه تاکید کرد و گفت: انجام هر کاری به صورت مبنایی و پی ریزی در راستای آن کار، احتمال موفقیت را افزایش می دهد و در مورد ورزش کردن و قهرمان پروری نیز این موضوع مصداق دارد.

گفتنی است، مسابقات این لیگ با حضور 10 تیم و حدود 150 بازیکن از کل استان طی 4 ماه و بعد از برگزاری 18 هفته رقابت به صورت رفت و برگشت به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه لیگ نونهالان ؛ تیم مبارز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به دست آورد؛ تیم کوی فرهنگ مقام دوم و تیم هیئت تکواندوی شهرستان زنجان مقام سوم را کسب نمودند.

لازم به ذکر است، تیم هیئت تکواندوی شهرستان خرمدره به عنوان تیم اخلاق این مسابقات انتخاب و معرفی شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان

ارسال نظرات