مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ابهر:

برگزاری آزمون راز حجاب در ابهر

آزمون راز حجاب با حضور بیش از ۲۴۰ نفر در این آزمون راز حجاب در ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۹۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ابهر گفت: آزمون راز حجاب با حضور بیش از ۲۴۰ نفر در این آزمون راز حجاب در ابهر برگزار شد.

۲۴ میکائیل غنیمتی افزود: آزمون در چند حوزه امتحانی برگزار شد. شهرهای هیدج، صایین قلعه، شریف آباد و روستای نورین از جمله حوزه های امتحانی بودند.

وی تصریح کرد: این آزمون با استقبال خوب اقشار مختلف مردم بویژه بانوان روبرو شد و بیش از ۲۴۰ نفر در این آزمون شرکت کردند.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ابهر اظهار کرد: اولین جلسه جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی دینی استان سال جاری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

غنیمیتی تصریح کرد: در این جلسه اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی دینی شهرستانها حضور داشتند و نسرین خانمحمدی، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی ابهر به نمایندگی از این اداره در این جلسه حاضر شد.

وی افزود: در این جلسه حجت‌الاسلام صفی یاری، مدیر کل و حجت‌الاسلامی مصائبی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان و برخی بانوان فرهیخته فرهنگی سخنرانی کرده و به بررسی نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ابهر گفت: به مناسبت هفته معلم و به پاس خدمات مربیان و معلمان قرآنی، موسسه بهشت قرآن مراسمی به همین جهت برگزار شد.

غنیمتی اظهار داشت: این مراسم با حضور بالغ بر ۵۰ تن از فعالان قرآنی همراه با جشن برگزار شد و در این مراسم از مربیان و معلمان قرآنی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات