خبرهای داغ:
در راستای بررسی مشکلات و توجیه برنامه های پایگاه ها سرکشی فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا از پایگاه محمد رسول الله(ص) روستای گرجی بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۸۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی کربلا بسطام از پایگاه محمد رسول الله(ص)روستای زرگر سرکشی کردند.

در این سرکشی سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی در جمع فرماندهی و شورای پایگاه محمدرسول الله(ص) روستای زرگر در محل پایگاه با اشاره به اهمیت توجیه برنامه ها و توجه به اجرای هدفمند و اثرگذار آنها اظهار کرد: حضور در تک تک پایگاه ها برای ابلاغ برنامه ها و بررسی اجرای این برنامه ها در پایگاه ها و بررسی راهکارهای عملی اجرای برنامه و دریافت نظرات و پیشنهادات اعضا برای اجرای بهتر برنامه ها و تعمیم به سایر پایگاه های بسیج است.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید تلاش کنیم که در تمام برنامه ها عمل را در دستور کار قرار دهیم و با توجه به تاکیدات رهبری بر مقوله اقتصاد مقاومتی و راهکارهای اجرایی آن در این مسیر حرکت نماییم.

محمدی با اشاره به جنگ نرم دشمن در کنار جنگ اقتصادی گفت: ما نباید از فرهنگ غافل شویم چرا که دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر فرهنگ و اعتقادات ماست و جنگ اقتصادی نیز در همین راستا تعریف شده است.

وی تاکید کرد: برنامه ها باید در راستای ترویج گفتمان رهبری انقلاب و بصیرت افزایی و کمک به اجرای برنامه های کلان نظام اسلامی پیش برود و این تلاش ها همچنان باید با جدیت از سوی همه ارگان ها و نهادی های انقلابی چون بسیج و سپاه نیز دنبال شود.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا با تاکید بر فشار دشمن بر نظام اسلامی برای تسلیم مردم و نظام ما گفت: امروز آنها بر بدنه فعال نظام چون بسیج و سپاه فشار وارد می کنند و باید تلاش کنیم تا در برابر توطئه دشمن هوشیارانه و هدفمندانه حرکت نماییم.

وی افزود: باید همه تلاش کنیم تا با انجام درست برنامه ها تعامل سازنده رده ها با یکدیگر بتوانیم در اجرای درست و دقیق برنامه ها تلاش و توطئه های دشمنان را در راستای ایجاد شکاف در بین نیروهای انقلاب اسلامی ناکام بگذاریم.

در این سرکشی فرمانده پایگاه رسول الله به ارائه گزارشی ار برنامه ها پرداخت و در ادامه رده های تخصصی حوزه و پایگاه در خصوص برنامه ها جلسه تخصصی برگزار نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها