فرماندار شاهرود:

گام اصلی در پایداری کار فرهنگی و هنری، عشق و علاقه است

فرماندار شاهرود در بازدید از نمایشگاه خوشنویسی در اين شهرستان گفت: گام اصلی در پایداری کار فرهنگی و هنری عشق و علاقه است.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۶۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شاهرود با حضور در مجتمع فرهنگی ، هنری مهر از نمایشگاه خوشنویسی دیدن کردند.

هاشمی در این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اذعان کرد: گام اصلی در پیشرفت کار فرهنگی و هنری عشق و علاقه است اگرغیر این باشد پایدار نخواهد ماند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه زبان هنر نقش و تاثیرگذارتر بر روی خانواده ها و جوانان است گفت: دستگاههای فرهنگی و هنری که متولیان اصلی در این زمینه هستند باید با برنامه ریزی مناسب زمینه های رشد و ارتقای فرهنگ و هنر شهرستان را بیش از پیش در برنامه کاری خود قرار دهند.

وی افزود: هنرمندان هم باید تلاش كنند در خلق آثار و تولیدات هنری خود نیاز های خانواده ها و جوانان را در نظر بگیرند ، اگر چنین باشد مورد استقبال خواهد گرفت و قطعا اقتصاد فرهنگ و هنر شهرستان رونق بهتری خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود هم ضمن خیر مقدم و تشکر فرماندار شهرستان شاهرود در نمایشگاه گفت: آن چیزی که می تواند در رونق بخشیدن به اقتصاد آثار و تولیدات فرهنگی، هنری کمک نماید تولید آثار فرهنگی و هنری با محتوا و نیاز جامعه است که هنرمندان آن را باید مد نظر داشته باشند و ما هم به عنوان دستگاه متولی حمایت و تلاش می نمائیم.

جان محمد خوب پور افزود: شهرستان شاهرود در زمینه فرهنگی و هنری از نیرو های توانمند ، زبده و فرهیخته ای برخوردار است که نقش به سزایی در رشد و ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان دارند.

استاد محمد تقی صفا نیا از هنرمندان پیشکسوت خوشنویس شهرستان شاهرود هم در رابطه با فعالیت و تکنیک های سی ساله خود در زمینه خوشنویسی (نستعلیق ، شکسته نستعلیق و...) توضیحات لازم را به فرماندار ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار