مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده از پرداخت پنج میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تعمیر و ساخت مسکن مددجویان در سال گذشته در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۶۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

بشیر بصیری فرد در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهرلنده، اظهارکرد: شورای اسلامی شهر یکی از مهمترین نهادها در حوزه تصمیم گیری و پیگیری مطالبات به حق مردم در حوزه های مختلف است.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهرداری و شورای اسلامی شهرلنده با کمیته امداد، افزود: همکاری و تعامل خوب شهرداری و اعضای شورای شهرلنده در برنامه ها و مناسبت های سال نشانگر همدلی و همزبانی مسئولان برای گره گشایی از کار مردم  نیازمند است.

 بصیری فرد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 150 واحد مسکونی با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد برای مددجویان نیازمند ساخت و یا تعمیر شده است که امیدواریم در سال جدید بتوانیم مشکلات مسکن مددجویان را در این زمینه برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز کمیته امداد شهرستان بیش از 175طرح خودکفایی برای خانواده های تحت حمایت،  اجرا و زمینه خودکفایی آنان را فراهم کرده است.

بصیری فرد با بیان اینکه تمام فاکتورهای درمانی مددجویان تحت حمایت شهرستان تا پایان اسفند ماه به طور کامل به حساب مددجویان واریزشد و در سال جدید این رویه ادامه می یابد، گفت: در این زمینه بیش از 279 مورد کمک های موردی در زمینه های مختلف بوده که به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه گفت: در سال 94بیش از 329مورد وام قرض الحسنه به مددجویان نیازمند پرداخت شد.

رئیس شورای اسلامی شهرلنده در این دیدار گفت: عملکرد موفقیت آمیزکمیته امداد شهرستان لنده در اجرای طرح های خودکفایی در راستای اقتصاد مقاومتی شایسته تقدیر است.

سید محسن جعفری ضمن اشاره به دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی در حمایت از محرومان، گفت: تاسیس نهاد انقلابی همچون کمیته امداد برای حمایت از محرومان یکی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حمایت از محرومان و نیازمندان شهرستان و ساخت سرپناه برای آنان یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در رفع نیازهای مددجویان است.

جعفری با اشاره به اینکه رفع مشکلات معیشتی محرومان و نیازمندان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید مسئولان در دستور کار خویش قرار دهند، تصریح کرد: باتوجه به عمق محرومیت شهرستان لازم است مسئولان به خصوص مسئولان نهادهای حمایتی زمینه خودکفایی و توانمند سازی افراد تحت حمایت خود را فراهم کنند.

ارسال نظرات