فرماندار بویراحمد گفت: با برگزاری جشنواره حرکت دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود به بازار کار متناسب با رشته تحصیلی خود آمادگی کافی داشته و در روند توسعه استان نیز موثرتر هستند.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۵۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
سید محمدکاظم نظری در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره حرکت در دانشگاه یاسوج افزود: با برگزاری چنین جشنواره ‌هایی دانشجویان پس از دانش آموختگی می ‌توانند با تخصص و تجربه کافی وارد بازار کار شوند.
وی بیان کرد: برگزاری جشنواره های حرکت فرصتی مناسب برای ارتباط دادن روزافزون فضاهای تئوریک به فضاهای میدان کار خواهد بود.
نظری اظهار کرد: با برگزاری اینگونه جشنواره ها دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود به بازار کار متناسب با رشته تحصیلی خود آمادگی کافی داشته و در روند توسعه استان نیز موثرتر هستند.
وی عنوان کرد: در گذشته ضعف هایی در زمینه پیوند علم با صنعت در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که در حال کاهش و یا رفع شدن است.
رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم، گفت: برگزاری جشنواره حرکت در دانشگاه یاسوج به طور خودجوش بوده است.
محمودرضا رحیمی افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل ارائه فعالیت های علمی و پژوهشی دانشجویان و کمک به ارتباط روزافزون دانشگاه با صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: دانشگاه یاسوج از دانشگاه ‌های پویا و فعال کهگیلویه و بویراحمد بوده و تاکنون نیز در زمینه‌ های مختلف موفقیت‌ های ارزنده ای کسب کرده است.
رحیمی اظهار کرد: تعداد انجمن ‌های دانشگاه یاسوج 27 مورد است که از این تعداد تنها 12 مورد دارای نشریه هستند.
وی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه یاسوج با تمام توان آماده حمایت از دانشجویان این دانشگاه و فعالیت های علمی و پژوهشی آنان هستند.
ششمین جشنواره حرکت به مدت سه روز و تا 27 اردیبهشت ماه 95 در دانشگاه یاسوج ادامه دارد.
دانشگاه یاسوج دارای بیش از پنج هزار دانشجوی پسر و دختر در رشته های مختلف و مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتراست.
ارسال نظرات