انتقاد یک نماینده مجلس از محتوای ضد اخلافی سینما در گفتگو با «بسیج»:
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: آقای وزیر ارشاد اگر می خواهند عقده هایشان را جبران کنند بروند در غرب زندگی کنند اینجا را غربزده نکنند، نفوذ فرهنگ غرب در سیستم رسانه و سینمای ما با آنچه فلسفه ما ازحکومت و تشکیل آن بود تضاد قطعی دارد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۲۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
دخیل عباس زارع زاده مهریزی، نماینده مردم ابرکوه در مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، باانتقاد از محتوای ضد اخلاقی بسیاری از فیلم ها از جمله فیلم 50 کیلو آلبالو گفت: متاسفانه در نظام جمهوری اسلامی بعضی از فیلم ها که در تلویزیون و سینما نمایش داده می شود کپی فیلم هایی است که در ماهواره ها توسط معاندین نظام ما برای مردم پخش می شود.

وی افزود: ما باید از رسانه در مسیر انقلاب استفاده کنیم ولی ظاهرا عده ای عقده غربی گرایی را به حدی رسانده اند که تصور می کنند مدنیت در حیوانیت است و به سمت و سویی رفته اند که به قول خودشان از غربی ها کم نیاورند.

زارع زاده تصریح کرد: اگر قرار بود اینگونه ادامه دهیم پس برای چه انقلاب کرده ایم؟ انقلاب کردیم و این همه خون شهدا را تقدیم کردیم و این همه رنج کشیدیم تا یک سیستم حاکمیت معنوی را در دنیا به نمایش بگذاریم که این کار را کردیم و جهان قدرت این حاکمیت را خوب حس کرد و غرب برای محو این نوع حاکمیت با ما درگیر است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: خیلی از فیلم هایی که در حال حاضر می بینیم نه تنها زندگی و معنویت را تداعی نمی‌کند بلکه بر خلاف خانواده است، عده ای تصور می کنند که با ترویج مسائل ضد اخلاقی می توانند خودشان را متمدن نشان دهند.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس گفت: آقای وزیر ارشاد اگر واقعا می خواهند عقده هایشان را جبران کنند بروند در غرب زندگی کنند و اینجا را غربزده نکنند، نفوذ فرهنگ غرب در سیستم رسانه و سینمای ما با آنچه فلسفه ما ازحکومت و تشکیل آن بود تضاد قطعی دارد.

گفتگو از: مریم علیم آبادی

ارسال نظرات