خبرهای داغ:
محمدرضا خباز در ادامه دیدار با خانواده های معظم شهدا، با خانواده شهید پازوکی طرودی دیدار و گفت و گو كردند.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۱۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،  در ادامه دیدارها با خانواده های معظم شهدا به اتفاق مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران استان در منزل با خانواده شهید پازوکی طرودی دیدار و گفت و گو كردند.

در این دیدار که پدر ، مادر ، همسر ، فرزندان و برادران شهید حضور داشتند از سوی پدر شهید خاطراتی از تلاشها و فعالیتها و زندگی شهید ارائه شد.

در ادامه خباز استاندار سمنان ضمن تجلیل و تقدیر از رشادتها و جانفشانیهای شهید عزیز گفت: خدا را شاکریم که توفیق به ما داد در خانه شهید که از نخبه ها و فعالین تولید و کار بود حضور پیدا کردیم و از اینکه چنین انسان ارزشمندی که برای جامعه مفید بود را از دست داده ایم باید تسلیت گفت و از اینکه شهید به لقاء ا...پیوست و به پیشگاه خداوند باریتعالی رفت و افتخار بزرگی نصیبش شد باید تبریک گفت.

وی افزود: شهادت راه و مسیر انتخابی است که انسانهای ارزشمند این مسیر را انتخاب می کنند رحمت خدا به این خانواده که با لقمه حلال این چنین فرزندی را که شاخص ، نابغه و مخترع است و 100 اختراع دارد پرورش داده تا به جامعه و خانواده ایثارگران کمک کند .

استاندار سمنان اضافه کرد: شهید پازوکی طرودی برای خوشحالی خانواده های شهدا و ایثارگران اختراعاتی داشت تا با تلاش و فعالیت خودش و تحقیق، تفحص و جستجو آثاری از شهدا را بدست بیاورد تا دل این خانواده ها خوشحال شود .

دکتر خباز افزود: همه ما به این شهدا افتخار می کنیم و به این خانواده شهدا می بالیم که انسانهای فریخته و دلسوز را به جامعه تحویل می دهند و این انسانها تا پای جان برای رسیدن به هدف و اعتقاد خودشان ایستاده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها