«اسرائیل برابر اسرائیل» مستندی در ارتباط با روند شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی و رفتار صهیونیست‌ها با مردم فلسطین، به روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۸۶۷۶۸۵۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، «اسرائیل برابر اسرائیل» مستندی است که در قالب نمایش تصاویری مستند و همچنین مصاحبه با برخی افراد ساکن در شهرک‌های صهیونیستی، به روند شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی و کیفیت رفتار اشغالگران با فلسطینی‌ها می‌پردازد.

این اعتراضات همواره جزو برنامه‌های اصلی مبارزاتی فلسطینیان بوده زیرا توسعه شهرک سازی و نیز بد‌تر شدن رفتار شهرک نشینان با صاحبان اصلی سرزمین فلسطین، روز به روز بر وخامت اوضاع افزوده است.

بد‌تر از همه اینکه در این میان سازمان‌های بین المللی فقط سکوت می‌کنند و این سکوت درآور، نمکی بر زخم مردم مظلوم فلسطین است.

در این مستند می‌بینیم چهار نفر از ساکنان سرزمین اشغالی خواهان پایان بیش از 40 سال اشغالگری رژیم صهیونیستی هستند و وضعیت فلسطینیان تحت ستم صهیونیست‌ها و روند شهرک سازی اشغالگران را توضیح می‌دهند.

«اسرائیل برابر اسرائیل» شامل تصاویر آرشیوی و مصاحبه با این چهار نفر است و اطلاعاتی هم در قالب نریشن به مخاطب می‌دهد؛ Terje Carlsson کارگردانی این مستند را بر عهده داشته است.

این فیلم را می‌توانید یکشنبه 26 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه افق ببینید؛ مستندی که تکرار آن هم برای پخش در ساعت‌های 6:30 و 11 روز دوشنبه همین هفته در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات