نگرانی برخی اعضای کابینه از تغییرات و احتمال برکناری‌ ایشان، به جلسه هیئت دولت نیز تسری پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۶۸۴۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، شایعه تغییرات در دولت حجت‌الاسلام روحانی، این روزها مطرح است اما کارگزاران دولت آن را به صورت جدی تکذیب نمی‌کنند.

شایعه برخی تغییرات در کابینه که چندی است در محافل و برخی سایت‌ها به صورت شنیده‌ها مطرح می‌شود، با تکذیب سفت و سختی از ناحیه کارگزاران دولت همراه نشده است.

چندی پیش، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال درباره تغییرات کابینه گفته بود، اگر قرار بر تغییر باشد، رسما اعلام می‌شود و طرح چنین مباحثی بیشتر گمانه زنی رسانه‌ای است؛ نگرانی برخی اعضای کابینه از تغییرات و احتمال برکناری‌ ایشان، به جلسه هیئت دولت نیز تسری پیدا کرده است.

در همین زمینه، روزنامه آرمان وابسته به ارگان مطبوعاتی هاشمی رفسنجانی که بیشترین گمانه‌زنی از تغییرات کابینه را در قالب "شنیده" مطرح کرده است در شماره صبح امروز خود، لیست احتمال برکناری‌‌های آتی کابینه را منتشر و تاکید کرده است که نعمت‌زاده،‌ فانی، گودرزی، ربیعی و شریعتمداری در لیست برکناری‌ها هستند.

گفته می‌شود برخی مقامات ارشد دولت معتقدند با توجه به بروز تغییراتی در ترکیب مجلس شورای اسلامی دست دولت برای برخی جابجایی‌ها در کابینه بازتر است و بر همین مبنا می‌تواند برخی وزرای خود را جایگزین کند.
ارسال نظرات