خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی :

دشمن داخلی،خطرناک ترین دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه هر جامعه در معرض دو آفت و خطر بزرگ دشمن داخلی و خارجی قرار دارد،گفت:خطرناک ترین دشمن هر جامعه ای دشمن داخلی است.
کد خبر: ۸۶۷۶۸۰۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست هیئت عاشقان ولایت شهر بیارجمند در مسجد جامع این شهر ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه ،روز پاسدار و هفته جانباز به بصیرت والای حضرت ابوالفضل(ع) اشاره کرد و بیان کرد:اگر وجود نازنین آن حضرت در آن زمان دستخوش فریب و نیرنگ دشمن نشد،بخاطر بصیرت والای آن حضرت بود.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) همه ستارگان درخشانند،گفت:امام حسین (ع) در میان ائمه معصومین(ع) خورشید تابان است و بصیرت بالای یاران ایشان در قیام عاشورا الگوی امروز بسیاری از مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی در ادامه با بیان اینکه هر جامعه در معرض دو آفت و خطر بزرگ دشمن داخلی و خارجی قرار دارد،گفت:خطرناک ترین دشمن هر جامعه ای دشمن داخلی است.

سلیمانی افزود:به استناد آیه ی 73سوره ی مبارکه توبه راه مقابله با این آفتها فقط مبارزه است و به تعبییر قرآن سخت با آنها پیکار باید کرد.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تبلیغ ثروتمندان نو کیسه و اشرافی گری را نهی کرد و افزود:تبلیغ این گونه موارد کشور را رو به زوال و نابودی و مصرف گرایی می برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی ایجاد نفاق،اشرافی گری،سازشکاری فرهنگی و سیاسی،و رواج فرهنگ بیگانه ازجمله اهداف دشمن در جهت ضربه زدن به کشور های اسلامی بویژه ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها