خبرهای داغ:
عین اله صادقی اظهار داشت: مسابقات فوتبال مقطع ابتدایی پسران از تاریخ 18 لغایت 21 اردیبهشت ماه با حضور پنج تیم به صورت دوره ای در محل ورزشگاه معلم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۶۷۵۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان داشت: مسابقات ورزشی دانش آموزی در راستای اهداف آموزش و پرورش در حوزه سلامت و تربیت بدنی اجرا می گردد.
صادقی اضافه کرد: در مسابقات فوتبال مقطع ابتدایی پسران، تیم ناحیه یک مقام اول، ناحیه دو مقام دوم و تیم بویین زهرا مقام سوم را کسب نمودند.
معاون تربیت بدنی و سلامت استان خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه بازی های بومی و محلی در 12 اردیبهشت ماه 95 یک دوره مسابقات بازی های بومی محلی استان در مقطع ابتدایی با حضور پنج تیم، هر تیم ده نفر به میزبانی ناحیه یک برگزار شد که نتایج مسابقات شامل ناحیه یک مقام اول، شهرستان البرز مقام دوم، ناحیه دو مقام سوم، الموت شرقی مقام چهارم می باشد.
ایشان در ادامه گفت: مسابقات استانی شطرنج همکاران فرهنگی نیز در خانه شطرنج با حضور شرکت کنندگان از هفت منطقه با 19 ورزشکار انجام شد که در پایان شهرستان البرز مقام اول، شهرستان تاکستان مقام دوم و شهرستان آبیک موفق به کسب مقام سوم تیمی در این مسابقات شدند.
صادقی با اشاره به طر استعدادیابی داشن آموزان بیان کرد: طرح استعداد یابی رشته ورزشی دو و میدانی بر اساس تفاهم نامه مابین فدراسیون دو و میدانی و فدراسیون ورزش مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول بر اساس دستورالعمل ارسالی به نواحی یک ، دو، شهرستان البرز و شهرستان تاکستان ارسال و نفرات مستعد شناسایی شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت استان تصریح کرد: مرحله استانی طرح استعداد یابی رشته ورزشی دو و میدانی با همکاری هیأت دو و میدانی استان در 22و 23 اردیبهشت ماه ویژه دختران و پسران در ورزشگاه معلم اجرا گردید و نفرات مستعد به انتخابی کشور راه یافتند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها