خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمن اهداف زیادی را دنبال می کند که از جمله آنها می توان به گرفتن جوهره انقلاب اسلامی و دو قطبی کردن جامعه اشاره کرد و مهمتر از همه اینکه دشمن در صدد است ولایت را از مردم بگیرد.
کد خبر: ۸۶۷۶۷۲۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا با بیان این مطلب در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در بهزیستی افزود: دیگر هدف دشمن این است که می‌خواهد انقلاب را از درون تهی کند و در صورتی که ما همنوایی و همگرایی داشته باشیم، می‌توانیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و به یاری خدا انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.
وی در ادامه تصریح کرد: ما در هر حالت و وضعیت چه جانباز و ایثارگر و چه بازنشسته، باید از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم؛ چراکه تا این انقلاب وجود دارد، دشمن هم وجود دارد.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اهدافی که دشمن دنبال می‌کند، اظهارکرد: یکی از این اهداف، گرفتن جوهره انقلاب اسلامی است و دومین هدف این است که به دنبال دو قطبی کردن جامعه است و می‌خواهد ولایت را از مردم بگیرد.

در ادامه معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان طی سخنانی ابراز کرد: در حال حاضر در سازمان بهزیستی استان اصفهان، 284 نفر از خانواده ایثارگران با تحصیلات عالیه مشغول به کار هستند.
سید مسعود حسینی‌نسب با بیان اینکه این سازمان یکی از تخصصی‌ترین دستگاه‌های اجرایی استان است و همکاران ما در این سازمان خدمات اجتماعی گوناگونی را ارائه می کنند، افزود: جامعه هدف ما، ضعیف‌ترین
ارسال نظرات
پر بیننده ها