قهرمان المپیک ورزش های رزمی 2016 سن پطرزبورگ روسیه در آئین تجلیل خود، گفت: پیش از بازی نهایی گفتند اگر عکس رهبری را نشان دهم، شاید حکم قهرمانی و مدال را پس بگیرند که عکس رهبری را به مدال طلای جهانی ترجیح دادم.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۷۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین نجفی در تشریح این حرکت، یادآوری کرد:پیش از بازی نهایی این مسابقات، با خودم قرار گذاشتم که اگر توانستم به عنوان قهرمانی برسم، لباسی که مزین به تصویر رهبر فرزانه انقلاب است، در آئین اهدای مدال بر تن کنم که افراد زیادی گفتند، ممکن است به خاطر این کار، حکم قهرمانی و مدال طلای مسابقات را پس بگیرند که بنده نیز عکس رهبری را انتخاب کردم.

وی ادامه داد: در این مسابقات عهد کرده بودم که اگر قهرمان شوم، پیراهن مزین به عکس رهبری را بپوشم و اگر در بازی نهایی شکست می خوردم، هرگز این پیراهن را به تن نمی کردم چراکه رهبری برای من در دنیا ارزشمندترین جایگاه رادارد و جز با دریافت مدال طلا، راضی به این کار نمی شدم.


نجفی با تاکید به اینکه پیرو خط رهبری هستم، خاطرنشان کرد: با این کار خواستم نشان دهم که در عمل نیز پیرو منویات رهبری هستم و حاضرم علاوه بر جنگ نرم، در جنگ سخت نیز شرکت کنم چراکه به امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته ایم.

این قهرمانی بسیجی سپاه ولایت تبریز، در پایان سخنان خود، امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون خون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم دانست و اظهار داشت: قهرمانان و پهلوانان واقعی شهدا و خانواده آن ها هستند.

در پایان این آئین از حسین نجفی، قهرمان المپیک ورزش های رزمی 2016 روسیه که مدال طلای خود را به پدر شهید مدافع حرم(شهید صادق عدالت اکبری) اهدا کرده بود، از سوی نهادهای مختلف تجلیل شد.

حسین نجفی متولد 1368 تبریز است که تا کنون علاوه بر مدال طلای مسابقات جهانی روسیه، مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا در رشته کیک بوکسینک و MMA در کشور گرجستان(2014)، مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو آزاد و بهترین مبارز مسابقات(2007)، قهرمان مسابقات کمربند طلایی بهترین بهترین های ایران(2014)، قهرمانی چندین دوره مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینک(2011،2012،2013)، نایب قهرمان مسابقات تورنمت بین المللی کیک بوکسینک(2010 و 2009) و چندین عنوان دیگر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

نجفی در حال حاضر سرمربی تیم کیک بوکسینک جوانان و رئیس کمیته قهرمانان هیات های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی است.

ارسال نظرات