نماینده ولی فقیه در استان یزد:

استکبار به دنبال تحریف شخصیت امام در ذهن جوانان ایران است / امام خمینی(ره) تمام نقشه‌های استکبار جهانی را به هم ریخت

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تمام نقشه‌های استکبار جهانی را به هم ریخت، گفت: استکبار به دنبال تحریف شخصیت امام در ذهن جوانان ایران است.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۴۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه این نشست در ارتباط با برنامه‌های بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ریشه و بنیان انقلاب اسلامی ایران، اسلام و امام هستند.

وی افزود: دشمن هم روی این دو موضوع حساس است و هم تلاش دارد که اسلام را به گونه‌ای با تحریف مواجه کند و هم سیره امام خمینی(ره) که معرفی گر اسلام ناب به ما بوده را برایمان وارونه جلوه دهد.

امام جمعه یزد با تاکید به اینکه دشمن این اقدام را به ویژه برای جوانان می‌خواهد انجام دهد، گفت: کاری که امام در رابطه با مسئله انقلاب و این تحول بزرگ انجام داده به قدری مهم بوده که شرق و غرب همه حق دارند که ناراحت باشند و دست به این اقدامات بزنند.

ناصری تصریح کرد: امام خمینی(ره) در عین حالی که طاغوت و استکبار جهانی را کنار گذاشت، تمام رشته‌های استکبار در زمینه بلوک‌بندی‌ها را پنبه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: پس از جنگ جهانی دوم، استکبار جهانی بر اساس توانمندی و قدرتش یارگیری کرده بود و هر کدام کشورهایی را مستعمره خود ساخته بودند.

وی با اشاره به اینکه استکبار این موضوع را در ذهن همه افراد حتی مسلمانان ایجاد کرده بودند که هر اقدام آزادی‌خواهی و مبارزه گونه‌ای باید با همکاری و پشتیبانی یکی از این بلوک‌های غرب یا شرق انجام شود، ادامه داد: به همین دلیل تمام نهضت‌هایی که در دنیا انجام می‌شد یا وصل به شرق و یا وصل به بلوک غرب بودند.

امام جمعه یزد بیان کرد: امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی و نه غربی تمام بافته‌های آنها را رشته کرد و با این استدلال که ما باید به خداوند متکی باشیم، قدرت‌های پوشالی غرب را کنار زد و این انقلاب را به سرانجام رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار