خبرهای داغ:
آسمان نیمه ابری روزهای اخیر جای خود را به آسمان آبی داد؛ از این‌رو پیش‌بینی می‌شود هوای خوزستان در هفته اخیر تا 7 درجه نیز گرم‌تر شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری  بسیج از خوزستان، از هفته گذشته با ورود یک سامانه رگباری، آسمان اغلب شهرهای استان به صورت نیمه ابری در آمد، از این رو کمی از میزان و شدت گرمای آن کاسته شد.

با وجود اینکه بارش باران در برخی از شهر‌ها از جمله ایذه؛ مسجدسلیمان، دزفول، شوشتر و باغملک در این چند روز گزارش شد، ایجاد تغییرات هوایی باعث وارد شدن دوباره هوای بهاری به این مناطق شد.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر پدیده گرد و غبار و همچنین غبار محلی از جمله مهمانان روزانه مردم اغلب شهرستان‌های این استان بوده، امروز نیز در اکثر این مناطق غبار آلودی هوا از نکات قابل لمس بود.

پوشش چند روزه ابر از روز گذشته به‌صورت کامل از منطقه خارج شده است، انتظار می‌رود با تابش مستقیم نور آفتاب بر سطح منطقه باعث ایجاد گرما و افزایش تدریجی دمای هوا شود.

این در حالی است که هوا‌شناسی استان خوزستان صبح امروز از احتمال افزایش 7 درجه‌ای دما در بسیاری از مناطق استان خوزستان خبر داده است.

با وجود اینکه احتمال وزش باد از سمت کشور عراق نیز پیش‌بینی شده است، احتمال می‌رود از امروز نیز دوبار شاهد پدیده ریزگرد‌ها و وارد شدن موج جدید گرد و خاک به استان باشیم.

این در حالی است که علاوه بر گرما و گرد و خاک، خوزستان در این فصول با بحران بی‌آبی و خشکی مواجه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها