در راستاي ارتقاي بينش بصيرتي و عقيدتي گردانهاي بيت المقدس شهرستان خوي نشست بصيرتي با حضور نماينده منتخب شهرستان خوي در پادگان امام(ره)اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماينده منتخب مردم شهرستان خوي با اشاره به شعار سال خاطر نشان كرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است .

دكتر سيد تقي كبيري گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی عزم و اراده همه مردم در کنار مسئولان نظام است و این شعار را نشانه بصیرت، فرزانگی و دوراندیشی مقام معظم رهبری دانست .

وي تصریح کرد: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب می‌تواند جامعه اسلامی را به سمت توسعه و سعادت پیش ببرد و وظيفه ما پيروي از ايشان و لبيك به منوياتشان است.چرا كه مهمترین راه بصیرت افزایی ولایت مداری است.

كبيري در ادامه با اين عنوان كه بسیج یک نیروی عظیم مردمی است افزود : اين قشر از جامعه به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می توان در هر قشری از اجتماع جستجو کرد و باید توجه داشت بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد کرده و هرزمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی(ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود .

وي بیان اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت ، شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی است افزود : امروز حضور تفکر و اندیشه بسیجی برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی می تواند به عنوان یک الگو کار آمد در کار های گروهی و در متن جامعه و امنیت اجتماعی نقش اساسی داشته باشد.

ارسال نظرات