رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:
مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۳۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم بویژه دوستداران محیط زیست استان در سالن شهید نوری مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد و مستند زندگی از آثار منتخب این دوره جشنواره در مراسم افتتاحیه پخش شد.

لطفی دهقان افزود: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز صبح امروز در زنجان برگزار و به مدت 6 روز از فردا آثار منتخب اکران عمومی خواهد شد.

همچنین دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان گفت: پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز با برگزاری مراسم افتتاحیه صبح امروز آغاز و از 25الی30اردیبهشت ماه به مدت 6 روز با اکران فیلم های منتخب میزبان هم استانی های عزیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: در استان زنجان محل اکران آثار منتخب پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در سالن شهید نوری مجتمع جهاد دانشگاهی صورت خواهد گرفت.

همچنین سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در مراسم افتاحیه جشنواره گفت: پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز پس از 10 سال وقفه در دولت تدبیر و امید و به همت سرکار خانم دکتر ابتکار معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و تلاش شبانه روزی همکاران محترم سازمان مرکزی و ادارات کل استانها مجددا احیا شد.

ناصر جعفری افزود: در زمینه حفاظت از محیط زیست هرچه قدر فرهنگ سازی صورت گیرد موثر خواهد بود و هنر یکی از ابزارهایی است که میتوان به کمک آن به بهبود اوضاع محیط زیست کمک شایانی نمود.

در این مراسم معاون آموزش دادگستری کل استان با بیان توجه جدی قانون به لزوم محیط زیست گفت: اصل پنجاهم قانون اساسی توجه به محیط زیست رو یک امر همگانی تلقی نموده و می بایست نسبت به این مهم افراد جامعه حساس بوده و توجه ویژه ای به حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از تخریب آن داشته باشند.

بشیر مقدمی افزود: دادگستری استان همواره توجه ویژه ای به محیط زیست داشته و بعد از این نیز بیش از گذشته در کنار محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان به تلاش های خود در جهت کاهش تهدیدات زیست محیطی ادامه خواهد داد.

در پایان برنامه افتتاحیه پنجمین جشنواره فیلم سبز مستند " زندگی " پخش شد.

ارسال نظرات