رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم:
سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی شهرستانی اوقاف و امور خیریه در طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۳۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره برگزاری مسابقات قرآن کریم گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت حافظان قرآنی برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

حبیب ابراهیمی ظهر با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های اجرایی اوقاف به صورت سراسری در کل کشور و برخی نیز به صورت شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: از آغاز سال جاری نیز ثبت‌نام از علاقه مندان در مسابقات قرآنی اوقاف آغاز شده بود، که 20 اردیبهشت‌ماه ثبت‌نام به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در همین راستا اطلاعات شرکت‌کنندگان در مسابقات جمع‌بندی شده و مقدمات در برگزاری مسابقات انجام شد، اضافه کرد: طبق برنامه از صبح امروز برگزاری مسابقات در شهرستان آغاز شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه بیش از 100 نفر در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: صبح امروز مسابقات در بخش خواهران و عصر نیز در بخش برادران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم از یک جزء تا حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود، اضافه کرد: نفرات برتر هر بخش به مسابقات مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه در هفته آینده نیز مسابقات قرآنی در بخش مفاهیم برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات به صورت سراسری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسابقات سراسری قرآن در بخش مفاهیم از منابع تعیین شده برای هر یک از مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات