همزمان با سراسر کشور:

برگزاری مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان

مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در سطح مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۳۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور امروز با حضور دو هزار و 17 داوطلب در سطح مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور روز 25 اردیبهشت ماه در 8 حوزه شهرستان های زنجان، قیدار، خرمدره، ماهنشان، ابهر، سلطانیه، ایجرود و طارم برگزار شد.

قاسم صیادی افزود: در مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، با حضور دو هزار و 17 داوطلب در 29 رشته برگزار شد که تعداد شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات در مقایسه با سال گذشته رشد 35 درصدی داشته است و جزء هفت استانی است که بیشترین شرکت کننده را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص داده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به اینکه شهرستان زنجان با 563 داوطلب دارای بیشترین شرکت کننده و شهرستان طارم با 76 داوطلب دارای کمترین شرکت کننده می باشد، افزود: در مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت یک هزار و 84 نفر از آقایان و 933 نفر از بانوان حضور دارند.

وی افزود: رشته طراحی صفحات وب با 261 داوطلب و آکواترونیک با 6 نفر دارای کمترین شرکت کننده می باشد و در تمام رشته های اعلام شده و مصوب سازمان ثبت نام کننده وجود دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: قبول شدگان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مرحله استانی که هفتم و هشتم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود شرکت خواهند نمود و منتخبین مرحله استانی در مرحله کشوری که نیمه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد، با منتخبین سایر استانها به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است، تیم مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان چهار سال متوالی در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت رتبه نخست را کسب نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار