مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

موفقیت ها در هلال احمر، مرهون نیروی انسانی است

موفقیت این جمعیت در بخش های مختلف، مرهون منابع انسانی است و در صورت کم توجهی به نیروها موفقیتی هم وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۳۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: موفقیت این جمعیت در بخش های مختلف، مرهون منابع انسانی است و در صورت کم توجهی به نیروها موفقیتی هم وجود نخواهد داشت.

طاهری افزود: همانطور که حادثه شب و روز نمی شناسد برای این سازمان نیز شب و روز معنی ندارد و این موجب برجستگی کار و تلاش جمعیت هلال احمر شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از منابع انسانی پویا، زنده، کاردان و خبره برخوردار است اظهار کرد: نقش منابع انسانی و وجود کارکنان وظیفه شناس و کاربلد در موفقیت های هر سازمانی تاثیرگذار است و هلال احمر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تعطیلات نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، امدادگران و نجاتگران این جمعیت به دور از خانواده و بر حسب وظیفه ذاتی با استقرار در پایگاه های امداد و نجات و چادرهای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، آماده برای یاری رسانی به حادثه دیدگان احتمالی هستند که این درخور توجه است.

طاهری، خدمت در جمعیت هلال احمر را کاری بس خوب و ارزشمند خواند و افزود: این سازمان، محلی بسیار خوب و مناسب برای فعالیت و خدمت بی منت به مردم گرفتار و آسیب دیده در هنگام سختی ها و حوادث طبیعی و غیرمترقبه است.

وی تصریح کرد: هنگامی که امدادگر و نجاتگران این جمعیت دست یاری به مصدومان داده و نجات بخش جان آنان می شوند در حقیقت همکاران و خانواده های آنان از دعای خیر آسیب دیدگان بهره مند شده و در مقابل بسیاری از حوادث بیمه می شوند.

در پایان این مراسم که شب جمعه در محل سینما هلال جمعیت هلال احمر زنجان برگزار شد از چهار بازنشسته جانباز و چهار جانباز فعال در شعب جمعیت هلال احمر استان زنجان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تقدیر شد.

ارسال نظرات