امام جمعه ابهر:

هلال احمر برای روز مبادا هزینه می کند

هلال احمر اگر میلیارد ها هزینه می کند برای یک روز مباداست که باید جان انسانها را نجات دهد.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۲۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر در دیدار با اعضا و کارکنان هلال احمر شهرستان ابهر ضمن تبریک این هفته گفت: هلال احمر اگر میلیارد ها هزینه می کند برای یک روز مباداست که باید جان انسانها را نجات دهد و اگر این روز برسد ثانیه هم با ارزش خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی افزود: ما باید در جمعیت هلال احمر جوانانی شاداب و مجرب تربیت کنیم تا به فریاد مردم در مواقع خطر و حوادث برسند و هرچقدر برای افزایش توان هزینه کنیم سرمایه گذاری است.

وی اظهارداشت: اگر روش و منش جامعه روی ادب باشد هم مشکلات ما حل می شودو ادب آن است که از حرام پرهیز کنیم و حرکاتمان حرکات حلال باشد.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط اعضای هلال احمر شهرستان گفت: امسال هم در این هفته برنامه های متعددی را پیش بینی کرده که به کمک اعضا خود آنها را اجرا خواهد کرد.

کاظمی افزود: حضور در نماز پرشکوه جمعه با شرکت اعضاء جوانان، داوطلبان و امدادگران، برپایی چادر سلامت و انجام تست فشار خون رایگان ویژه نمازگزاران، برگزاری طرح کاروان سلامت و اعزام پزشک و ماما به یکی از روستاهای محروم شهرستان، انجام ویزیت و تحویل داروی رایگان به روستاییان، گلباران مزار شهدای ابهر و دیدار اعضاء با امام جمعه ابهر از جمله برنامه های این هفته در ابهر می باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح نیابت و حضور اعضاء هلال احمر در بیمارستان امدادی و عیادت از بیماران و تقدیم گل به آنها، برگزاری مانور ساعت صفر ویژه پایگاه امداد جاده ای و برگزاری مانور اموزشی در دانشکده پرستاری ویژه اعضا کانون دانشجویی هلال احمر، برگزاری دوره های آموزشی کمکهای اولیه ویژه شهروندان از دیگر برنامه های هفته هلال احمر در شهرستان است.

گفتنی است، به مناسبت هفته هلال احمر اعضای شورای اجرایی، کارکنان، امدادگران و اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان ابهر با امام جمعه ابهر دیدار و گفت و گو کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار